Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uitslagen??

• ans

zijn er uitslagen van Massenhoven??

• remon brink

jah op de site van nico van dartel

www.bmx2000.be

en op de site van massenhoven zelf

www.demolensprinters.be als ik het uit mijn hoofd doe

groeten Remon

Wat is er eigenlijk de oorzaak van dat er op zon leuke wedstrijd, die maa reen half uur over de grens was, maar 40 nederlandse inschrijvingen waren???? Korttom wat was voor iedereen de reden om niet te komen???

• loessie

mmmmmmmmmmmm kweet niet volgens mij kon me daddy niet!!!

• Patrick M

Het Gelders Kampioenschap in Putten natuurlijk :p

haha ;)

• Bert

Ik denk dat de oorzaak van de magere opkomst ligt bij de slechte informatievoorziening door de organisatoren / KNWU.

Voor de EK's zijn de inschrijftermijnen en wedstrijdgegevens redelijk op tijd bekend.

Voor de Ecup is de inschrijftermijn voor deze wedstrijd geheel aan mij voorbijgegaan.

Voor volgend jaar is aan te bevelen meer publiciteit naar de verenigingen te sturen en naar de bekende aktieve websites in Nederland (o.a. Kampen en Bmxwest).

Misschien ook iets voor de KNWU???

• Brigitte Verkuijl

In West hadden we een afdelingswedstrijd in Schagen.

• henk de groot

Los van het feit dat er in Putten een provinciale wedstrijd was, is het ook zo dat de fall cup een serie van 3 wedstrijden bevat. 1 in belgië, lekker dichtbij, en twee in oostenrijk en Italië. Ik ben van mening dat als je aan een wedstrijd meedoet die een competitie in zich heeft, 3 wedstrijden tellen, dan moet je daar niet eenmalig aan meedoen. Dit is een soort van competitie vervalsing.

En als je dus van tevoren al weet dat je niet naar Italië en/of oostenrijk gaat dan moet je niet meedoen, vind ik….

Henk

• Ellen

Het blijft toch jammer dat er zo weinig Nederlanders in Massenhoven waren. Er zijn de laatste jaren heel veel Belgen die alle grote wedstrijden in Nederland rijden. De club van Massenhoven is overal sterk vertegenwoordigd dus een beetje steun aan de club was niet verkeerd geweest. De afwezigen hadden ongelijk want het was al bij al een leuke wedstrijd met absolute toppers!

• Roy

Ik ben het helemaal met ellen eens..

Het was een schitterend weekend!!!

en ze hadden het mooi voor elkaar…

Kortom een top weekend!!

Gr. Roy van den Berg

• bmxboy

Hoi Ellen,

Het was inderdaad een puike wedstrijd, goede organisatie die meer deelnemers verdient had. Waarom er niet meer nederlanders meededen begrijp ik dus ook niet. Maar waarom dan fietscrossers (een topper bij de dames bijvoorbeeld) die wel aanwezig zijn toch niet meedoen is me een nog groter raadsel! Misschien zegt dat iets over de manier waarop ze met hun sport bezig zijn.

Mooi boek trouwens, Ellen, ik hoop dat je kosten gedekt zijn!

BMX BOY