Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

IWAN BRINK 2E IN DEDEMSVAART

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

iwan brink de rijder die 8 maanden uitgeschakelt was door zijn ziekte

keerde vandaag met het overijsels kampioenschap in dedemsvaart weer terug in de fietscross

ik hoorde vele rijders zeggen in het parc ferme iwan brink rijd weer

en de yellow devil

reed boven verwachting

hij werd heel netjes 2e in finale

dat is een hele goede prestatie en helemaal als je 8 maanden geen crossfiets heb aangeraakt

dit is dus GROTE KLASSE van iwan brink echt top

GROETJES

RINY VAN NIEUWENHUIZEN

FCC PUTTEN

• Jeroen Peters

Dit is zeker niet slecht.. pas maar op als Iwan weer wat meer getraint heb.. dan is ie niet te stoppen denk ik ;) complimenten iwan!

• bmx grover

Zeker grote klasse, ook mijn complimenten, nogmaals.

Ik denk dat ik Iwan maar een beetje in de gaten ga houden als hij aan het trainen is……. ;-)

• Iwan Brink

Tja jongens, zelf had ik dit ook zekers niet verwacht. Maar er moet toch iemand tweede zijn he :) Nee ik ben echt blij, alleen al dat ik weer mee mocht fietsen. Kun je toch merken hoe je zoiets gaat missen in een paar maand. Ik reed naar de baan s'ochtends en als je dan andere crossers inhaald heb je echt weer dat oude trouwe gevoel. En heerlijk hoe iedereen dan positief op je reageert. Natuurlijk had ik in de finale wat geluk maar toch, klagen zal ik nooit maar dan ook nooit meer van mijn leven ( al zeg ik nooit nooit ). Hopelijk allemaal snel tot de volgende race

Groeten Iwan

http://www.brinkbmx.tk

• Tja

Netjes, maar zegt dit niet meer over de sterkte van de klasse? Het stelt dus geen ruk voor! Normaal gesproken is dit niet mogelijk volgens mij.

• bmx grover

Tja dit is dus weer zo'n antwoord van iemand die niet weet waar hij/zij over spreekt. En ook weer eens niet zijn naam er bij durft te zetten…..

Ik denk dat het veld toch behoorlijk sterk bezet was oa met finallisten als:

Rodney Kuipers

Auke Jacobs

Stephan Geerling

Paul Baan

Paul Sloesen

I rest my case…..

• ma flodder en kids

jeetje wat een flauwe opmerking en dan nog anoniem

een gefrustreerd iemand misschien ?

corrieTja schreef:

>

> Netjes, maar zegt dit niet meer over de sterkte van de