Jan, je hebt helemaal gelijk, alleen heeft volgens mij als ik me niet vergis enkel Baarn zich er voor ingezet om een dergelijke wedstrijd voor een belangrijke en in veel gevallen beslissende TC te organiseren.

De overige 5 TC-organisaties hebben hun handen er niet aan gebrand, toch ?

De combi-wedstrijd KNWU/NFF voor de KNWU-NK in Haaksbergen werd veelal bezocht door rijders van de NFF en rijders van de KNWU, die zich niet hadden weten te kwalificeren, danwel toch nog even de mogelijkheid aangrepen om dan maar op deze manier te trainen.

En verder is het een kwestie van promotie, dus wanneer er voor volgend jaar toch de wedstrijden op zaterdag voorafgaand aan een TC of NK georganiseerd moeten gaan worden, dan gaan zeker de Afdelingsrijders benaderd op een andere wijze benaderd worden voor zo'n uniek evenement, voor 2004 was het puur een kwestie van veelal onbekendheid en niet-durven voor de C-licentiehouders. Als men niet wil, dan valt daar verder niets aan te doen. Bij deze rijders houdt het vaak op bij een AK of een IC en ziet men op tegen het NK-geweld, want anders zou men daar wel aan mee doen misschien.

Mocht Baarn de NK toegewezen krijgen, dan valt er nog heel wat water naar de zee te dragen om een succesvolle voorwedstrijd op de zaterdag te organiseren. En dat zou dan wellicht weer een KNWU/NFF-combiwedstrijd kunnen worden.

Maar we hebben nog even de tijd.

Groetjes vanuit Langedijk, Arriën Grevink