Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kamperen bij de indoor te Wanroy

• Alberto de Jezus

Beste rijders en begeleiders.

Op 12 december 2004 zal de indoor in Wanroy worden verreden. het is mogelijk om een dag eerder te komen met een caravan of een camper. Naast de hal is een camping die speciaal voor de indoor open gaat. Het is dus mogelijk om op deze camping te verblijven. Er zijn daar verder geen voorzieningen ( wc en water). Wilt u op deze camping verblijven stuur dan een mail naar me toe. Reseveren kan tot 20 november daarna is dit niet meer mogelijk. Naast de hal is een groot parkeerterrein maar het is niet toegestaan om daar te camperen.

Groeten Alberto de Jezus

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

hoi alberto

echt klasse dat julie zo,n indoor op poten zetten mijn complimenten

is er ook een mogelijkheijd

om de dag ervoor ook al te trainen

mvg riny

• Alberto de Jezus

Ik heb op dit moment totaal geen idee hoe lang we bezig zijn met het opzetten van de baan. Als het aan mij ligt, en we hebben de baan laat in de middag klaar kan er die avond getraint worden. Ik kan dat nu niet beloven.

Alberto

• Webmaster FCV Geldermalsen

Goed bezig, maar ik heb een andere vraag zijn er al uitnodigingen cq posters van dit evenement ??

Tony

• Scramble

En heb je al foto's van de baan?

• danny

waar kan je je inschrijven ????

• Alberto de Jezus

Natuurlijk zijn er al foto's van de baan Hans. Deze staan op de site www.bovende18.nl

Groeten Alberto de Jezus

ps Hans nog gefeliciteerd met het behalen van het afdelings kampioenschap in oost

• hans.zweverink

Dank je Alberto,

Bij ons in de afdeling kan ik nog wel winnen.

As weekend in Kampen bak ik er weer niets van. Ach ja verschillen en prioriteiten meoet je stellen he.

Maar lig je op koers met de voorbereidingen, Ik kan je helaas zaterdag niet helpen zoals je vroeg. Andere verplichtingen.

Vind het wel jammer, maar toch evenveel succes

• Klaas

Jullie zijn dus al zeker van een deelname van tegen de 120 “sterren”! Wie krijgt dit tegenwoordig nog voor elkaar.

Hulde Alberto.