Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

inschrijven indoor wanroy

• danny

waar moet ik dit doen bij mijn club is niks bekend in ieder geval

• Alberto

We zijn hard bezig om de inschrijflijsten bij de vereniging te krijgen. Nog heel even geduld alsjeblieft…

• Brigitte Verkuijl

Alberto, het is toch een KNWU wedstrijd? KNWU verenigingen doen niet aan voorinschrijvingen, dit is het NFF systeem. Alleen voor de NK Clubs gebeurt dat wel maar dan betaalt de club ook het inschrijfgeld. Hoef je niet zo te leuren. Ik vind het geen goed plan. Fietscross is een individuele sport in competitie verband. Zadel dan niet weer een club op met een inschrijfklus. Laat iedereen dat lekker zelf doen.

• danny

zou wel makkelijk zijn als er duidelijkheid over is

• Alberto

Brigitte

Dit heb je me al eerder verteld. Ik heb je toch gezegt dat het makelijker is voor de organisatie.

Suc6 met het inschrijven

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

we moeten blij wezen dat er een indoo georganiseert word

dus laten we nou niet gaan lopen zeuren over het inschrijven

de organisatie heeft al genoeg te doen

groetjes riny

• remon brink

volgens mij heeft Brigitte iets tegen de NFF hahaha te merken aan al de reacties van haar.

Ben benieuwd hoe dit zit

Remon

• Brigitte Verkuijl

Ook daar heb ik al op gereageerd. Je scheept een heleboel verenigingen op met werk dat eigenlijk door de organisatie gedaan hoort te worden. Voor een organisatie is het m.i. minder werk als je aanmeldingen op de dag zelf verwerkt. Ik wil deze discussie niet met Alberto voeren, maar graag horen hoe andere verenigingen hierover denken.

• Jeanine van Gulik

Hallo Brigitte,

Even voor alle duidelijkheid, de indoor is zowel voor KNWU als NFF, en er is gekozen voor de voorinschrijving omdat het voor de organisatie prettiger is om 's-ochtens een beperkt aantal mensen (25 a 35 de clubvertegenwoordigers) voor de afmeldingen te ontvangen als hopelijk 600 a 700 rijders die nog in moeten inschrijven.

Ook ivm.kosten is het wel prettig te weten waaraan en waaraf.

Verder vind ik dat het reuze meevalt met wat de vereniging moet doen en vooral nu het seizoen bijna is afgelopen.

m.vr.gr.

Jeanine

• danny

wanneer kunnen de clubs de papieren en info verwachten ?