Weet iemand een site waar ik fietsen kan zien die ik in Amerika kan kopen?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk heb mijn fiets en kleding ook in Amerika besteld en dat had toch wel veel voordelen. Veel winkels zijn daar bereid om op de factuur die ze meesturen gift of een veel lager bedrag te zetten. Waardoor je geen/of weinig invoer rechten hoeft te betalen. Wat je dan nog wel moeten betalen is de douane belasting en verzend kosten maar als je die meerekent ben je altijd nog veel goedkoper uit dan als je het in Nederland of europa besteld. Zelfs als ze niets willen veranderen aan de factuur ben je goedkoper uit. Niet te vergeten dat je veel meer aanbod van spullen hebt. Ook het versturen ging erg snel, ik had binnen een week alles binnen en via Ups kan je precies volgen waar je bestelling blijft. En als je met creditcard betaald is je bestelling ook nog verzekerd.
Bekijk de volgende sites.
www.danscomp.com
http://www.americancycle.com
http://www.hurricanebmx.com
http://www.jrbicycles.com
Arjan Kolvoort
Hebben jullie ook garantie???????
Volgens mij is het makkelijk als je handig bent met repareren, maar als je het heel breed bekijkt gaat er bij de BMX best wel wat stuk dan wel iets van sevice???
Binnen één week……is volgen mij toeval en geluk want er zijn wel eens orders lang blijven steken bij de douane….TENZIJ je een familielid hebt zitten in de states.
Jullie hebben het over individueel een bike…..maar geloof me ik zit al 20 jaar met die gein ( zijn nog steeds allemaal uitdagingen). Dus waar praten we hier over….
Veel sukses.
Paulus
Ik ben het met Paul eens dat je wel je eigen fiets moet kunnen opbouwen en demonteren als dat nodig is bij een defect. Maar die lever tijd en die garantie ben ik het niet mee eens. Ik heb vaker spullen in Amerika besteld en iedere keer was het binnen 1,5 week binnen, het is bij mij 1 keer voorgekomen dat het 4 weken ging duren (omdat iets niet op voorraad was) maar daar werd ik netjes over gemaild. Die verhalen die je hoort van mensen waar van de spullen bij de douane blijven liggen is alleen als je niet je spullen laat komen met een grotere vervoerder. Dan moet je namelijk de douane belasting betalen voordat je pakket door mag. En ja dat kan even duren voor het allemaal door de systemen is. Als je het met UPS laat komen gaat het gewoon door de douane en dan bij aflevering van het pakket moet je pas betalen. Dit kan cash of door een machtiging. En wat betreft die garantie, het is alleen lastig dat je je spullen op moet sturen(wat je wel moet betalen). Maar je nieuwe onderdelen worden wel gratis terug gestuurd. Maar welke onderdelen zou je ooit terug sturen? Ik denk dat als je zegt cracks,frame,stuur,naven en vork dat je het wel een eind dekt. En hoe vaak gaan die kapot. En ik heb met mijn frame van een Nederlandse leverancier ook problemen gehad en toen viel de garantie nogal tegen dus niet dat het hier zoveel beter is.
Arjan Kolvoort
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?