Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nk indoor nff

• riny

is er al iets bekent of er een nk indoor van de nff komt

de een zegt hij komt wel de ander zegt hij komt niet

is daar al zekerheid over

groeten riny

• Annie A.

Ja hoor, daar is zekerheid over:

het gaat NIET door.

In eerste instantie zou het weer georganiseerd worden door FCC The Derrickcrossers uit Schoonebeek.

Er was een hele mooie lokatie uitgezocht, ditmaal een pas geopende manege.

Bij een eerste bezoek in juni bleek echter dat de ondergrond van de bak waarin gereden zou gaan worden erg los was. Bij een tweede bezoek in augustus hebben we moeten constateren dat er nauwelijks verbetering was opgetreden.

Omdat de vereniging zelf en ook het NFF-bestuur geen herhaling wilden van de situatie van vorig jaar, heeft de vereniging uiteindelijk het (wijze) besluit genomen om een Indoor-kampioenschap niet op de betreffende lokatie door te laten gaan.

Er was geen andere lokatie voor handen, en ook een zoek-poging van een andere club heeft geen resultaat gehad.

Het is jammer, maar we wilden in ieder geval geen herhaling van de problemen van afgelopen jaar.

Wat betreft de indoor-wedstrijd in Wanroij:

naast initiatiefnemer FCC Os, wordt deze mede georganiseerd door FCC The Whoopers. Omdat die laatsten ook bij de NFF zijn aangesloten, is er voor NFF-licentiehouders geen enkel beletsel om in Wanroij mee te doen.

(NFF-bestuur had trouwens voordat we dat wisten, al besloten dat deelname voor NFF-ers toegestaan was).

Rob Waaijenberg

• Arriën Grevink

Rob, dan huren jullie dat onderkomen toch ook af voor de NFF-Indoor ?

• riny

dat is mischien wel en idee

want op zondag is de indoor in waroy en dan bijvoorbeeld op zaterdag de nk indoor

julie kunnen er ook niks aan doen dat het niet doorgaat

maar toch vinden wij het heel erg jammer

en dat ze geen herhaling willen zoals dat van vorig jaar dat kunnen we begrijpen

maar is dan de indoor in wanroy geen optie om daar de nk indoor te houden

in ieder geval bedankt voor de info rob

groet

riny

fcc putten #171

• Annie A.

In eerdere berichten in dit forum heeft Alberto de Jezus al aangegeven dat de hal in Wanroy niet op zaterdag gebruikt kan worden omdat dan de baan opgebouwd moet worden.

De opbouw van de baan is trouwens bij elk indoor een knelpunt. Bij de laatste twee indoor-kampioenschappen van de NFF kon de baan betrekkelijk snel worden opgebouwd omdat de acht verenigingen in de regio's Oost en Noordoost allemaal een eigen hindernis in voorraad hebben (dat is nog een erfenis van het indoor in Balkbrug).

Maar die hindernissen moeten wel door vrijwilligers van de clubs weggebracht en opgebouwd worden.

Dat werkt alleen als je al op vrijdag kunt gaan bouwen. En die vrijwilligers hebben ook geen gelegenheid of mogelijkheid om het hele land door te crossen (vergeef me de woordspeling).

Nog enkele praktische zaken:

1. Bij de NFF wordt een NK Indoor georganiseerd door een vereniging die zich daarvoor aanmeldt. Als een vereniging plannen heeft en deze plannen goed kan onderbouwen, krijgen ze groen licht. Maar ze moeten dan in principe wel zelf alles doen. Ook een onderkomen zoeken.

2. Het werk komt dus neer op vrijwilligers; dat betekent dat de organiserende vereniging 200% zeker van zijn zaak moet zijn. Je kunt niet van bovenaf een vereniging aanwijzen en dan maar afwachten wat er gebeurd.

3. Sponsoring: zo'n groot evenement (NK Indoor) kun je niet zonder sponsoring organiseren. Dat kost tijd en veel moeite. De ervaring van de laatste jaren is dat je daar zeker een half jaar voor nodig hebt.

Om nu nog een NK Indoor voor deze winter te organiseren lijkt mij praktisch uitgesloten.

Rob

• Liesbeth van Nieuwenhuizen

Hallow allemaal,

Kan iemand mij vertellen wanneer deze wedstrijd is?

Enne voor welke klasse ik me moet inschrijven?

Ik ben 19 jaar en ik rij bijna 1 jaar. En ik ben NFF lid.

Ik snap er niks van van al die klasses.

In ieder geval alvast bedankt!

• Cencia

Nou hoop ik dat je de indoor in Wanroy bedoelt, want er is net heel duidelijk uitgelegd dat er geen indoor van de NFF komt!

• Cencia

Sorry voor mijn botte reactie, khad het even niet goed begrepen, lange dag achter de rug enzo. Sorry Liesbeth, vergeef me

• Jolanda Polkamp

Liesbeth,

Ik heb inmiddels een mailtje naar je gestuurd met alle informatie over de indoor.

groetjes Jolanda