Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cruiserparty

• pietpattaya

Even een vraag aan de mannen van categorie cruiser 30-35… ik neem mn franse vriendje (Yann Bonici) mee naar het cruiserfeestje, maar hij zou wel heel graag willen fietsen ook tegen jullie die dag… dus bij deze de vraag of er wel snelle mannen uit deze categorie gaan fietsen die middag? ;-). Groetjes, Mascha.

• Scramble

He he, we zijn eindelijk eens ingelogd.

wat een toestand.

Nou de cruiser party loopt als een trein. We zijn de 40 al gepaseerd( nu moeten ze natuurlijk nog wel komen he)

Maaaaaar ik mis nog enkele zeer belangrijke namen in het cruiser wereldje en natuurlijk verwacht ik ook de mensen die gestopt zijn dit jaar, zodat we dit ook nog ff onder de aandacht kunnen brengen.

Uiteraard kan men zich nog steeds opgeven voor deze party in Doetinchem op 27 november

Kosten 22.50 pp

Vanaf 15.00 uur kun je komen trainen en daarna gaan we ff lekker met elkaar stoeien op de cruiser natuurlijk.

dan eventueel douche en ff Aansterken met eten, waarna om 20.00 uur de party kan beginnen. Tussen door kun je gebruik maken van een (lopend) buffetje en de nodige drankjes

Kortom gezelligheid waarbij we het seizoen nog eens even met elkaar doornemen en zeker ook de WK nog zal passeren.

Kortom geef je nog even snel op(zodat we die fransman ook ff een lesje kunnen geven) zodat wij met de inkopen er ook nog rekening mee kunnen houden

Aanmelden via hans.zweverink@hetnet.nl of jan.straalman@chello.nl

Groeten Scramble

• pietpattaya

Hans,

is er gelegenheid tot douchen? Dat was in eerste instantie nog niet duidelijk?

groet,

Mascha.

• Scramble

jA ik heb wat geregeld, dus dat moet tot nu toe gaan lukken

Dus ook geen reden voor iemand om weg te blijven he

Ik zie je Mascha