Hallo allemaal.

Ik ben een old-skool BMX-er uit Goes (Zeeland) en ben 35 jaar oud.

Het plan was om in 2004, na een afwezigheid van 17 jaar, opnieuw de BMX fiets ter hand te nemen (cruiser) en mijn oude liefde op te pakken.

Medio 2003 ben ik lid geworden van de “The Flying Devils” te Made en heb een aantal keren op mijn oude 20" HUTCH meegetraind. Aangezien ik toen al kampte met rug-problemen verliep dit niet al te soepel. Na alle aanvragen van zowel medische keuring, licentie-aanvraag tot het aanschaffen van een cruiser en hier ook een aantal malen mee getraind te hebben, werd er in Maart 2004 een kwaadaardige tumor in een van mijn wervels geconstateerd, vandaar de rugklachten. Einde seizoen.

Op dit moment ben ik aan mijn herstel aan het werk. Aangezien ik het afgelopen jaar ongeveer 9 maanden heb stil gezeten omdat ik mijn energie hard genoeg nodig had om er weer bovenop te komen, is mijn conditie erg hard achteruit gegaan. Toch wil ik mijn intrede maken in het seizoen 2005.

Wie kan en wil mij helpen aan een trainings-schema, of mij met iemand in contact brengen die dit voor mij kan maken. Zowel basis als specifiek voor BMX, in ongeveer 15 weken, net voor het nieuwe seizoen, wil ik weer een redelijk peil bereikt hebben.

Mvg Jean-Paul

Tot volgend jaar.