Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cruiser Woman West of Zuid

• Danielle

Hallo daar,

Zou iemand mij aub kunnen vertellen waar of hoe ik een idee kan krijgen in welke regio, Zuid of West, de meeste Cruiser dames zullen meedoen in 2005?

Dan weet ik bij welke club ik mijn licentie kan aanvragen Zuid Made of West Oud-Beijerland ?????

Groetjes Danielle Dikkeboom

• Loessie

hoi Danielle,

We hebben dit jaar in west met ongeveer 14 meiden begonnen en later werden het wel minder.

In de uitslagen komen volgens mij 8 meiden voor!

De meeste meiden rijden ook comp.

vriendelijke groet loes van westerop

• Suzanne Jacobs

In West

• Jolanda Polkamp

In 2004 is er geen aparte competitie gereden voor Cruiser Women tijdens de AK wedstrijden in Zuid.

Of dit in 2005 wel het geval zal zijn is op dit moment niet bekend.

• Arriën Grevink

Danielle, Loessie heeft het helemaal goed:

In de einduitslag kwamen 8 cruiser women voor, die in aanmerking kwamen voor de eindprijzen.

Er hebben in totaal 14 meegedaan aan de AK-competitie in afdeling West, maar om wat voor reden dan ook niet het mimimale aantal wedstrijden hebben gereden om voor de eindstand in aanmerking te komen:

REBECCA WICHMAN

SUZANNE JACOBS

KIM PIETERSE

DIANA KLAVER

AMANDA VAN STRALEN

MARLOES NEUS

CORRY DE VEER

LOES VAN WESTEROP

ANDREA KLIJN

SASKIA BRINK

LIESBETH VAN DER JAGT

CORINNE DE BAAR

MARGON GROEN

MASCHA VAN SPELLEN

• Danielle

Dank jullie wel :-)

De keuze is dus wel makkelijk als deze dames ook komend seizoen in West blijven maar dat zal dus wel afwachten zijn dan.

Voor de goeie orde in weet zeker dat Saskia Brink niet meer mee zal doen, ik heb namelijk haar fiets gekocht.

Doei Danielle

• pietpattaya

Hoi Danielle!

ik ga mn best doen om in elk geval een aantal AK-wedstrijden mee te fietsen op de cruiser in west dit seizoen. Dus ik hoop je daar dan te zien….

groetjes,

Mascha.

• Loessie

Ik zal me best ook doen, ;-)

• Danielle

Ik zal toch echt niet alleen de AK's rijden! Bedankt voor alle reacties, jullie gaan het me toch niet te moeilijk maken om bij te blijven he!

Groetjes Da

• Scramble

Dat zij heel wat namen arrien,

Volgens mij mis ik er nog wat op de cruiser party, of willen de dames ook een eigen feestje.

Zoals jullie weten wordt er natuurlijk wel een Missis cruiser 2004 gekozen en die de titel dan het hele jaar mee mag dragen

Das toch wel een eer he

Dus dames wat let je, meld je nog even snel aan en als je nog iets speciaals drink kunnen we nl daar nog rekening mee houden

greets Scramble