Beschermt een body protector, mijn sleutelbeen tijdens een val.
Heb nl mijn sleutelbeen gebroken en ben van plan om een body protector te kopen, om dit in de toekomst te voorkomen.
Edwin
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsheeeeeey edwin
mijn dochter rijdt al bijna 9 jaar met een bodyprotector en heeft nog nooi wat gebroken wat daarmee beschermt wordt.
en heeft al heel wat serieuse valpartijen gehad,
maar ik dat niet dat je nooit meer wat kan breken maar iets voorkomen doet het volgens mij wel.
wat ik zelf ervaren heb is dat je door een bodyprotector wel meer op de baan gaat uitproberen.
ik hoop dat je hier wat aan heb,
gr marco r
kenneth fietst al een paar jaar met een body-protector.
wij zijn hier een voorstander van maar zonder blessures fietscrossen ??
kenneth heeft al veel blessures gehad ook omdat hij hem wel eens vergat en weet op dit moment nog niet of hij wel doorgaat.
als hij doorgaat zijn het niet zoveel wedstrijden meer dit ivm zen schouder.
hij vind zelf dat hij met een protector meer durft of dit tussen de oren zit ik weet het niet
bij het fietscrossen loop je nu eenmaal een risico dat weet je maar ja bij voetballen gebeurt er ook veel
allemaal een fijne winterstop toegewenst en diegene die naar wanroy gaan succes
Als je ervoor zorgt dat mbv trainen je quadriceps-spieren sterker worden, zorgen zij voor een betere stabiliteit van je knie, waardoor de kans kleiner is, dat je je knie blesseert. Dit wordt ook geadviseerd bij mensen met kruisbandblessures.
Dus veel legpresses of squatten in de fitness-school en veel sprints op de weg.
De groeten, Paul
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?