Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

andere mening over wanroy

• pietpattaya

Ok, even kort mijn mening over Wanroy:

ik vond het hartstikke top dat het werd georganiseerd,

helemaal goed dat er zoveel mensen waren

en eigenlijk allemaal vrij goed georganiseerd.

Natuurlijk heeft zoiets altijd weer de nodige kinderziektes, maar ik vond dat er op zaken die niet goed liepen (zoals de lijsten) erg snel werd ingehaakt.

Al met al vond ik het top en ik hoop dat we op deze voet doorgaan en dat het nog wat volwassener kan worden in een mogelijk iets grotere hal.

Jolanda en Alberto: bedankt hoor voor het initiatief!!!

groetjes,

Mascha.

• riny

hey mascha ik ben het helemaal met je eens

het was echt top

en met zoveel rijders verliep het goed

en nu maar hopen dat we volgend jaar weer een dutch open indoor hebben

jolanda en alberto en verdere organisatie bedankt voor dit mooie en goed georganiseerde evenement

groet

Riny van nieuwenhuizen

• Arriën Grevink

Jolanda en Alberto,

Jullie hebben wat ons betreft fantastisch baanbrekend werk verricht, samen met al jullie medewerkers, waarbij speciaal de mensen van het N.O.T. en de jury ook alle lof moet worden toegezwaaid.

Zoveel inschrijvingen getuigt toch wel van de noodzaak van zo'n evenement in Nederland.

Er was een goed berijdbare baan aangelegd en alle praktische en juryproblemen met zoveel deelnemers waren ook prima opgelost.

Vooraf vroegen wij en velen met ons zich af waar of je nou met al die mensen naar zou moeten in zo'n hal. Maar dat bleek voorbarig, er was totaal geen sprake van gedrang of gedram. Ruimte zat.

Voor insiders duurde het jurygedeelte af en toe misschien wat te lang, maar de rijders en het publiek hebben daar volgens mij geen enkele last van gehad. Wij niet tenminste.

Het was vroeg opstaan om vanuit de kop van Noord-Holland op tijd te zijn, maar alles was goed geregeld door jullie: voldoende parkeerplaatsen, een ruim parc fermee (al werd het er wel een steeds kouder), prima catering met voldoende mogelijkheden en snelle service en ga zo maar door.

Wat ons betreft een dergelijk evenement zo gemoedelijk te organiseren: KLASSE ! (zal wel aan jullie natuur liggen misschien).

Volgend jaar weer in deze hal ?

Je hoeft denk ik niet bang meer te zijn, dat er te weinig deelnemers zullen zijn, de echte diehards onder de crossliefhebbers rijden ook graag naar Denemarken of Geneve, dus Wanroy ligt dan lekker dichtbij en is voor meer rijders ook net leuk qua afstand om er te gaan rijden.

Bedankt voor de Open Dutch BMX Indoor 2004.

Groetjes vanuit Langedijk:

Arriën Grevink en Tanja Dollenkamp

Dirk Horsman

• Arjan Grooters

Ik vond het een superinitiatief!

Ik heb me echt vermaakt gister. Ik hoop dat we elk jaar naar een indoor in Nederland mogen uitkijken.

Willen jullie dan alleen even het volume van de voicebox wat harder zetten. Was helaas niet te horen (voor mij dan). Voordat ik ook gelyncht wordt hier op het forum ;-) Dis is slechts een puntje van opbouwende kritiek..

Alberto en co. fantastisch werk!

Groeten Arjan

• pietpattaya

Ja idd wel een puntje. In de finale overigens geen last van, omdat de speaker zijn mond hield voordat het commando begon… maar in de manches inderdaad wel eens begin van commando gemist.

Verder wilde ik nog even mijn verhaal aanvullen met het feit dat ik nog nooit in mijn leven zo heerlijk naar het toilet heb kunnen gaan op een fietscrosswedstrijd!!! Normaal moet je je eigenlijk bedenken dat je moet gaan alvorens je moet, maar nu kon je gewoon doorlopen: toppie!!!

groetjes,

Mascha.