Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gestolen Fox Pet Wanroij

• Danielle

Ik vond het geweldig om na zo lange tijd weer eens een wedstrijd te rijden. En mijn complimenten aan de organisatie natuurlijk! Helemaal Super!

Het is alleen jammer dat er iemand aanwezig was die het nodig vond om mijn speciaal geimporteerde

Gesloten Zwarte Fox pet met Fox Logo in carbon effect in maat S,

toe te eigenen vanuit het parc-fermé.

Graag zou ik U allen willen vragen om mijn te mailen als U weet of gezien heeft wie de overlaat is die deze heeft meegenomen. En als uw zoon, dochter, vriend of vriendin opeens een nieuw mooi zwart Fox heeft sinds 12 dec. laat het me dan ook even weten.

ddikkeboom@hotmail.com

Dan nog even een waarschuwing aan degene die hem heeft meegenomen, maak niet de fout om dit petje ooit op te zetten want als ik je vind sla ik je kop eraf!!!!!

Belooft!!!!

Bijvoorbaat dank voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Danielle Dikkeboom

• Bami

Had je je pet ergens neergelegd? ( in het parc freme)

bami

• Femke

Jah Duidelijke Taal!

Misshien Is hij wel gevonden..Vraag het zou ik zeggen

• Bami

Misschien heeft ze hem gewoon ergens neer gelegd?

• Arno

Om nou meteen iemand te gaan beschuldigen van diefstal vind ik een beetje voorbarig…je kan hem immers zelf ook verloren zijn.

• Bami

Dat wou ik zeggen……..

• Danielle

Misschien verloren…..Ik denk het niet want hij lag in mijn helmtas onder mijn trui aan het raam van de kantine.

Dus dan is hij er zelf uit gekropen, kan dat?

Maar goed als je nu niets gezien heb lieve Bami hou dan op met commentaar geven.

Groetjes Danielle

• Bami

tssss

• Femke

haha

• Loessie

pfffffffffffffffffffff!!!