Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Startplaats kiezen bij NFF-Finales!

• Rene

Is dit niet een punt voor de vergadering bij de NFF???

Je hoort ze elke keer weer morren, de potentiele winnaars van een Nationale NFF-wedstrijd en rijders die de manches of de halve hebben gewonnen…

Want ….in de finale heb je dan meestal een k.. ehhh ongunstige startpositie aan het hek.

Daar profiteer ik dan weer van als middenmoter want ik stond bijv. afgelopen weekend na 3x3e in de manches tijdens de halve finale aan de binnenkant….

Maar goed, ff to the point….

Het zou een hoop gezeik schelen als je in de finale gewoon mag kiezen aan de hand van je klassering in de manches of halve finale?

Net als bij de KNWU….

Dan weet je waar je aan toe bent en waarvoor je hard gereden hebt.

Ben benieuwd of hier enig draagvlak voor is…

Mvg RW.

• Michel

Rene,

Daar is een jaar geleden een stemming over geweest onder de rijders.

De rijders hebben met meerderheid besloten dat er geloot word, en niet waar je recht op heb door de scores in de manches.

Ik denk ook dat het dan aantrekkelijker word, om in de manches zo goed mogelijk te presteren omdat je startplek dan beter is.

Maar goed ook ik heb toen gekozen voor degeen die het beste presteerd in de manches, die krijgt de beste startplek .

Grt michel

• Rene

Nou, daar blijkt niets van…

Want bij de meeste wedstrijden rijdt ik 2e of 3e in de manches en dan sta ik toch binnen bij een (halve) finale…

Zo ook afgelopen weekend, dat voorbeeld gaf ik al in mijn eerste forapoint.

RW.

• Michel

Ook Lezen blijkt voor veel mensen toch een probleem???

Of niet Rene, duidelijker kan ik het niet neer zetten.

(eerst blerren en dan denken)

Michel

• Rene

Michel, Jij schrijft:

Ik denk ook dat het dan aantrekkelijker word, om in de manches zo goed mogelijk te presteren omdat je startplek dan beter is.

Maar goed ook ik heb toen gekozen voor degeen die het beste presteerd in de manches, die krijgt de beste startplek.

MAAR DAT GEBEURT DUS NIET!!!!

Daarom opteer ik voor een nieuwe stemming.

• Michel

Ok Nou ben je duidelijk,

Je wilt graag nog een nieuwe stemming.

Mee eens maar dat kwam niet in je verhaal naar voren in je voorgaande berichten.

Ja leg het neer bij de rijdersraad. Ik deel de voorstem en met mij ik denk nog vele anderen.

Maar jou 2e bericht op mijn bericht sloeg nergens op, vandaar de reactie

Grt Michel

• Cencia

De rijdersraad heeft inderdaad vorig jaar een stemming gehouden en daaruit is gebleken dat toch de meerderheid van de rijders ertegen is.

Maar als je net zo vaak een stemronde wilt houden totdat het uiteindelijk in het voordeel van het voorstel is, dan houd ik je niet tegen ;)

• Rene

Nooit is naar mijn mening gevraagd, en ik vraag me af of dit bij de andere cruisers 31-40 wel gebeurd is want daar hoor ik alleen maar verbaasde reacties als ze weer eens op de buitenste startplaats staan.

• big daddy

als je een juiste mening wil hebben vraag het dan aan alle leden!!!(ouders /verzorgers)

stuur iedere vereniging een lijst die iedereen kan aftekenen

dan heb je een objectieve mening

want het grootste gedeelte is niets gevraagd!!!

dus ga me nou niet vertellen dat iedereen heeft kunnen stemmen

nu wordt er niet op het scherpst gereden, want je mag toch zelf niet kiezen

wat de wedstrijd niet ten goede komt

vrgr j

• Rene

Jannes, of buurman, jij snapt het helemaal….

Groeten daar en tot morgen.

Rene en de dames.