Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het gaat al beter met Tommy!

• Brigitte Verkuijl

Dit bericht heeft Tommy rond gestuurd:

Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten heb ik afgelopen dinsdag een vervelend valpartijtje op de baan in Assen uit de rug. Ben inderdaad naar het ziekenhuis afgevoerd en ‘s nachts nog geopereerd en hebben ze mijn kapotte milt weggehaald, hij was niet meer te redden omdat tie op meerdere plekken gescheurd was.

Tientallen kaartjes waren echt super leuk

Er zitten er wel hele mooie bij.

Inmiddels is het zaterdag en heb ik lichte koorts en mag ik nog niet naar huis. Ik

moet wachten tot na het weekend en koortsvrij zijn. Zoals jullie zien zijn alle slangetjes, op, een na,, weer uit m’n lichaam gehaald. Het gaat dus alweer de goede kant uit.

Och jah, een veel gestelde vraag; Je milt eruit …. En wat gebeurt er dan?

Je milt is een soort filter dat bacteriën weert en zorgt dat je bijvoorbeeld niet direct vatbaat bent voor griep. Bij mij is de milt dus weggehaald en loop dus wat meer risico. Gelukkig kunnen ze er voor zorgen dat ik met medicijnen toch tegen een stootje kan.

Er valt dus best goed mee te leven en ik mag straks ook weer fietsen (gelukkig)

Ik moet alleen een beetje voorzichtig zijn en goed opletten dat ik niets oploop.

Het gaat dus echt de goede kant weer op en hoop dat ik kort naar het weekend

weer naar huis mag. Wel een poosje rustig aan doen natuurlijk, maar je ziet en vooral horen me binnenkort weer!

Ik wil jullie allemaal, en dat zijn er heel veel, super bedanken voor de vele kaartjes die ik inmiddels heb gekregen (in het ziekenhuis snappen ze er helemaal niets van\ stand 83 stuks!!)

Thanx and grez, …………

Tommy

• maarten

Goed om te horen

dat het Met Tommy weer de goede kant op gaat

Hopelijk zit je weer snel op de fiets

Grt.M

• Fietscrossdaddy

Hee Tom, gelukkig gaat het weer de goede kant op met je,hopelijk kun je met medicijnen je afweer systeem sterk houden, Blij voor je dat je kan blijven fietsen, vanuit Nunspeet ook veel beterschap toegewenst en hopelijk zien we je weer gauw bij de wedstrijden.

gr Fietscrossdaddy, Bernadette & Dennis .

PS; Als je naar huis mag, waar kunnen eventueel de fietscrossers dan nog een kaartje heen sturen , naar je huisadres …….. ?

• Heidi Lentink

Hoi Tommy, kop op jongen en van harte beterschap van ons allen. Groeten Heidi