Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uitslagen

• Iwan Brink

Er zijn altijd 10 mensen die melden dat de foto's weer op hun site staan. Heel fijn allemaal, vooral door gaan daarmee. Toch wacht ik nog steeds op een site die dezelfde dag nog de uitslagen heeft. Michel van BMX and More echt top verder hoor. Alleen soms nog even wachten.

• bmx_grover

Ik zou het liefste de uitslagen de zelfde dag plaatsen.. van de nationale wedstrijden lukt me dat altijd wel, maar helaas was ik er in nijverdal niet bij dit weekend. En als het aan geleverd word dan plaats ik het altijd zo snel mogelijk.

www.bmxandmore.com

• bmx_grover

De uitslagen staan er op….

www.bmxandmore.com

• Marie-José H

het is inderdaad wachten op de uitslagen. je hebt ze niet altijd gelijk binnen gaat altijd via via. Is nu zondag middag heb zelfs nog geen uitslagen van onze eigen rijders

Misschien dat de webmaster van de NFF ze er de zelfde dag op kan zetten.

of dat de jury een lijst kan mailen naar alle verenigingen! moet volgens mij niet zo moelijk zijn alles staat in de pc Dussssssssssss

• Annie A.

Webmaster FCV Geldermalsen schreef:

>

>

> of dat de jury een lijst kan mailen naar alle verenigingen!

Het is al jarenlang zo dat elke club aan het eind van de wedstrijd de uitslagen kan ophalen bij de jury.

Dan krijg je

- de lijst van alle deelnemers van de eigen club met alle plaatsen in de manches en de (seni-)finales

- een lijst met de finaleplaatsen 1 t/m 3 van alle klassen

- een dagoverzicht van de Promotie Jongens

- een dagoverzicht van de Promotie Meisjes

- een totaaloverzicht Promotieklasse

Moet de club natuurlijk wel even intern afspreken wat er met die lijsten gebeurt

(bijvoorbeeld doorspelen naar de webmeester)

> moet volgens mij niet zo moelijk zijn alles staat in de pc

> Dussssssssssss

Ja ja.

• Marie-José H

Ja dat klopt Rob,

maar helaas zulke dingen gaan fout, Toen ik zelf nog aanwezig was op de wedstrijden had ik alles op tijd maar tegenwoordig neemt iemand ze mee en dan?. ze moeten uit eten, verjaardag of gewoon druk. en dan duurt het soms best lang voor de lijsten bij de webmaster zijn.

Maar is het geen optie dat uitslagen van provinciale wedstijden na afloop op de site van de NFF geplaatst worden ?.

Gr. Tony

• maarten

Hoi Tony

Ik zach op www.bmxandmore.com

al wat uitslagen

en ook de uitslagen van op welke club is geeindigd

Hopelijk is dit voldoende Informatie!

Groet.Maarten

• Annie A.

Webmaster FCV Geldermalsen schreef:

>

> Maar is het geen optie dat uitslagen van provinciale

> wedstijden na afloop op de site van de NFF geplaatst worden ?.

>

> Gr. Tony

Ja hoor Tony, dat is zeker een mogelijkheid

maar voorlopig gun ik graag nog de eer aan Michel Schaart.

Hij heeft er veel moeite in gestoken om datgene te kunnen bieden

wat je nu op zijn site krijgt.

En juist de programmeer-inspanning zorgt ervoor dat we voor de NFF-site nog niet zo ver zijn. Komt wel.

Rob

• bmx_grover

Wat rob zeg dat klopt, ik heb er erg veel moeite en tijd in gestopt! Op alle wedstrijden dat ik dit jaar zelf geweest ben, waren de uitslagen dezelfde dag nog online. En daar is het zelfs mogelijk per club de uitslagen te zien (finales)

Verder was ik er op sommige wedstrijden niet, maar dat komt door prive omstandig heden.. normaal gesproken ben ik op elke nationale wedstrijd aanwezig.

PS. Toen jij het berichtje plaatste dat je nu zelfs zondag middag geen uitslagen kon vinden, toen stonden ze al op mijn site.

www.bmxandmore.com

• Remon Brink

michel hoe ish et met de tweede keer pappa worden? is het al gelukt?