Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

resultaten WK

• d-BMX

Mensen wat een dag!

De spanning was enorm vandaag onder de rijders, maar de resultaten waren er dan ook wel naar.

Inderdaad 2 Wereldkampioenen Ruby en Elis, Jolien 2e ,Manon 2e, Makieke 3e, de jongens weet ik zelf alleen Sam, de rest heb ik door het juichen voor mijn eigen kampioen even gemist.

Justin Dirxx is lelijk ten val gekomen en werd uitgeschakeld met naar ik begreep een hersenschudding.

Rody 5e dat weet ik nog wel.

De weersomstandigheden waren voor ons Nederlanders goed, het was een stuk koeler dan gister en er stond wind.

De Amerikanen en Japanners waren echt oppermachtig hier hoor, mensen wat een snelheid en wat een techniek, niet normaal, ukkies van 6 die gewoon alles springen, een spectacel…

Wij gaan hier een feestje vieren en trekken een dikke fles Champagne open!!

Wereldkampioen….

• Harry & Nellie

Geweldig dat we al jullie aktiviteiten hebben mogen volgen en dat jullie ons zo snel op de hoogte houden, maar ja dat snelle zal mams wel van haar dochter hebben! Alle W1, W2, W3 enz enz van harte gefeliciteerd!!!!

Geniet er nog maar even van, want het zal wel ff duren voor je weer in China komt.

De rest nog heel veel succes! We volgen jullie.

Familie Popma

• d-BMX

Het was vandaag een hele happening toen we naar de baan gingen, iedereen was super op tijd met ontbijt en bij de bus.

En dan kom je bij de baan, 800 politiemannen/beveiliging, je voelt je net een filmster met die bus vol, allemaal mensen die je aan zitten te gapen.

De tenten stonden er niet omdat er teveel wind stond en we mochten als ouders zijnde ook niet bij de kids, maar we zijn gewoon doorgelopen allemaal.

Hebben de tafels gelijk netjes neergezet, stoelen voor nederland erom heen en hup een hele groep was geboren.

Wat jammer is is dat andere landen het super voor elkaar hebben, alles word geregeld of is geregeld en wij als Nederland moeten het toch vaak zelf doen.

Zelf regelen dat de kids aan drinken komen, dat er plaats is voor hun fietsen en een punt is waar ze heen kunnen.

Er waren een aantal ouders die het super opgepakt hebben en het perfect voor de kids hebben geregeld, daar waren wij ook erg blij mee.

Dat maakt het wel een stuk relaxter.

Er waren vandaag 27 ritten, niet veel maar wel erg spannend en niet alle Nederlanders waren door.

Diepe teleurstellingen dat is gewoon soms erg sneu maar ja, je doet er vaak niks aan, blijdschap bij vele gelukkig ook weer.

De ceremonie liet even op zich wachten omdat de finale lijsten er niet waren, dus ze wisten niet wie 1,2, of 3 was…tja dan wordt het moeilijk de prijzen verdelen he.

De kinderen hebben mooie borden gehad, in een Chineze opbergdoos met een standaard, dat wordt dus voorzichtig meenemen naar Nederland en hopen dat ze heel aankomen.

Net massaal Nederlanders in een restaurant hier in de stad , heerlijk gegeten en een lekkere fles champagne laten knallen.

Voor andere is het bedtijd hier, morgen moeten er veel rijden en we krijgen de mogelijkheid er ook met de bus heen te gaan en dan hopen dat er heel veel kampioenen bij komen.

• bmx_grover

Wegens hele erge drukte, heb ik ze er nog niet zelf op staan, maar deze link wilde ik jullie niet onthouden…

http://www.uci.ch/Modules/BUILTIN/getObject.asp?MenuId=MTU0NDA&ObjTypeCode=FILE&type=FILE&id=NDEyMjk&

www.bmxandmore.com

• bmx_grover

Nog even alle nederlanders op een rijtje…

10 BOYS

7 85 Justin Kimmann (NL) FCC de Vaart

10 GIRLS

1 11 Ruby Huisman (NL) F.C.C. Apeldoorn

2 3 Manon Veenstra (NL) FCC De Bissinghcrossers

3 16 Makieke Lathouwers (NL) FCC Ammersoyen

11 BOYS

3 27 Sam Ligtlee (NL) F.C.C. Apeldoorn

12 BOYS

7 10 Jay Schippers (NL) FCV de Durtrappers

8 17 Niek Kimmann (NL) FCC de Vaart

12 GIRLS