Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

newsflash bmx op eurosport

• bmxplayground

hoi bmxèrs,

wat een WK…

graag willen we bmxplayground rider ricky v/d dikkenberg feliciteren met zijn behaalde 5e plaats bij de cruizers.

leuk om te zien dat een ieder meeleeft met onze rijders in china.

om het oranje bmx gevoel te voeden deze newsflash.

eurosport doet live uitzending van de olympisch spelen.

week 34 20 aug vanaf 03.00 tot 06.00 uur live.

dat wordt gezelig met ze alle voor de buis.

wat gaat het worden?….kijk mee bij eurosport.

sportieve groeten……

laurens.. ;o)

• bmx-race.nl

Als er maar wel een fatsoenlijke reporter is…..hahaha

• DannyD

probeer karel van de graaf :-D

• BigBen

Die heeft zijn NCRV-geld nog niet op, dus die krijg je nog niet weer aan het werk ;) Wel jammer, want hij heeft bewezen dat ie het wel kan! Lang lang geleden, toen wij nog jong waren ….. Karel van der Graaf, Slagharen, waar is de tijd gebleven;)

• Remon Brink

eurosport 1 of eurosport 2? ik denk 2, dat was de wk in bercy ook of doen ze het nu op 1

• Mariella

Van wat ik heb begrepen is degene die het commentaar gaat doen voor de nos zich wel redelijk goed aan het voorbereiden en weet toch redelijk wat van bmx af.

(kan je van Mart Smeets niet zeggen)

Zijn er mensen die naar Beijing gaan?

• BigBen

volgens mij een bekende van je, Robert ;)

• bmxplayground

hoi bmx nederland,

de uitzending is op eurosport 1 voor de presentatie zijn we bezig om een team samen te stellen zodat het er perfect wordt verslagen.volgende week worden de namen bekend gemaakt voor deze super job.we gaan niet naar china maar doen live mee vanuit het olimpisch stadion in Amsterdam.

veel kijk plezier….

met sportieve groeten

laurens.