Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bedankt iedereen

• michael schekkerman

Ik wil via deze manier iedereen bedanken voor de kaartjes en mailtjes afgelopen tijd.

Voor degene die het nog niet weten; Ik ben 14 mei ten val gekomen tijdens een training in Heiloo en heb daarbij me kaak op 3 plekken gebroken, ook heb ik mijn middenhandsbeentje gebroken en moest mijn kin gehecht worden.

Ik ben geopereerd aan mijn kaak en heb voor 6 weken lang ijzer in me mond die me kaken op elkaar houden. Mijn hand moest 3 weken in het gips en word dan ook donderdag verwijderd. Ik mag dan van de arts weer trainen zover me hand en me kaak dit toelaten. Alle belangrijke wedstrijden zijn nu al geweest dus ik ga rustig opbouwen en zal pas na de zomerstop weer een wedstrijd rijden.

Alle kaarten hebben mij goed gedaan en daarom even dit berichtje.

Michael Schekkerman

• de kleine man

Schekkerman jonge,

Lastige blessure man. Hoe moet je nu eten dan als je kanken niet van elkaar af mogen? via een buisje? bah!

Sterkte jonge en hoop je te zien in Baarn als toeschouwer.

kleineman

• michael schekkerman

Ik moet alles vloeibaar eten en dan via de kleine gaatjes tussen met tanden door zuigen. Niet egt lekker dus en het eten word je ook na 3 weken al helemaal zat!

Ben denk in baarn wel van de partij hoor! Is weer es wat anders hea als toeschouwer naar je eigen klasse kijken!

• DannyD

voor iemand die af moet vallen zou het ideaal zijn :-)

in deze situatie is het niet van toepassing denk ik ,

wens je er veel sterkte mee !!!

en mee kijken is echt niet leuk ,loop al 8 maanden te revalideren ,en baal als een stekker dat ik niet mee kan/mag fietsen