Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Laatste foto's Beijing

• Heidi Lentink

De laatste foto's van de reis naar China zijn op onze website - http://bmx.heltos.nl/?pagina=fotoalbum - in de map Beijing 5 geplaatst. Ik hoop dat een ieder met veel plezier naar deze foto's gekeken heeft. Een ieder bedankt voor de leuke tijd welke we in China gehad hebben. Groeten Heidi.

• Brigitte Verkuijl

Wij hebben een super tijd gehad. We leken wel BNN'ers! Zoveel als iedereen gefotografeerd werd door de chinezen. We waren een attractie op zich.

Het was warm, maar goed te doen. De chinezen zijn vieskezen maar dat terzijde en ook weer niet allemaal. De groep heeft zich prima vermaakt. Er zijn duizenden foto's gemaakt. Deze komen op een speciale website van Jelle. Er is goed en minder goed gepresteerd. Iedereen is moe maar voldaan huiswaarts gekeerd. Als iedereen nu alles in de (plaatselijke dan wel regionale) kranten laat zetten, komen we goed in beeld.

• Rene

We moeten niet in herhaling vallen ….ook wij hebben een supertijd gehad en daarvoor hadden we elkaar nodig….wat een land….wat een botsauto's en wat goedkoop…hahaha….

Maarre waar ik eigenlijk voor bel….

Ik wil in het bijzonder Hans Seesing bedanken voor de gezellige uren na middernacht maar vooral voor het feit dat hij bijna langer onderweg is geweest van en naar China dan dat hij in China zelf is geweest om iedereen in den lande weer te voorzien van mooie videobeelden…

Wakker worden….naar de baan….filmen….films uploaden…..biertje in de lobby….paar uurtjes slapen….wakker worden….doe dit X 4 en je hebt de tijd van Hans Seesing in China in een notedop beschreven…

Ondanks dat Joyce er niet bij kon zijn…..

GEHEEL VRIJWILLIG!!!!!!!!!

Ik vind dit een groot applaus waard….

Moge iedereen die niet zonder bmx-videos.com kan 5€ doneren op rekeningnummer 65.32.49.764 t.n.v R.Wigman…

Dan zorg ik dat dit bij Hans terechtkomt….

Deal?

Greetz Rene.