Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Donatie BMX-VIDEOS.COM

• Rene

Nogmaals:

Ik wil in het bijzonder Hans Seesing bedanken voor de gezellige uren na middernacht maar vooral voor het feit dat hij bijna langer onderweg is geweest van en naar China dan dat hij in China zelf is geweest om iedereen in den lande weer te voorzien van mooie videobeelden…

Wakker worden….naar de baan….filmen….films uploaden…..biertje in de lobby….paar uurtjes slapen….wakker worden….doe dit X 4 en je hebt de tijd van Hans Seesing in China in een notedop beschreven…

Ondanks dat Joyce er niet bij kon zijn…..

GEHEEL VRIJWILLIG!!!!!!!!!

Ik vind dit een groot applaus waard….

Moge iedereen die niet zonder bmx-videos.com kan 5€ doneren op rekeningnummer 65.32.49.764 t.n.v R.Wigman…o.v.v je eigen naam….

GEHEEL VRIJWILLIG!!!!

Dan zorg ik dat dit bij Hans terechtkomt….

Deal?

Greetz Rene.

• Brigitte Verkuijl

René, misschien moet je even uitleggen waarom je donatie vraagt. Niet iedereen zal hiervan op de hoogte zijn. Groetjes, Brigitte

• Rene

Hallo allemaal:

BMX-VIDEOS.COM

Is een vrijwillige site die beheerd wordt door Hans Seesing.

Hij krijgt weleens een paar tientjes (en misschien wel meer) aan reclame-inkomsten maar er moet een hoop geld bij.

Ik kan en wil niet in details treden over bedragen maar als je alleen al een 5-daags verblijf in China neemt dan kost dat een hoop “Johannen” *…

Elke big-race is hij er weer: HANS….voor ons plezier….

Zullen we nu eens wat terugdoen….

Een minimum van 5 Euro op mijn rekening storten en dan geef ik het totaal aan Hans.

(65.32.49.764 tnv R.Wigman)

“Er mag gecontroleerd worden of ik het juiste/ totale bedrag overhandig”

N.B: * Johannen, zo noemden we in China de munteenheid.

Greetz Rene.