Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Foto BMX West Competitie 5 te Baarn

• Olaf

De foto's van de BMX West Competitie te Baarn staan on-line:

http://www.vanderwijngaard.nl/BWC_Baarn_2008/index.htm

Grtn,

Olaf.

• Arjan

je bent er weer snel mee :-)

• Brigitte Verkuijl

Ja! En dan heeft hij ook nog eens fantastisch omgeroepen. Complimenten.

• Suuz

Daar sluit ik me volledig bij aan ! Volgende keer ook omroeper bij de TC ? !

Suzanne Jacobs

• Ralph Lugten

En hoe vergaat het met de ‘show-off’ van een Fysio van de KNWU Nationale Selectie?

Kan straks in China de spiertjes minder uitmasseren van SX Riders!

• Arjan

ik hoorde dat hij een gebroken sleutelbeen heeft.

• zeurpiet

Ik vindt het zeer ongepast om hier een quasi grappige opmerking te plaatsen over de valpartij van Danny Hartwig.

Ten eerste kan hij bij een evt. sleutelbeenbreuk zijn beroep niet uitoefenen en derhalve zijn brood niet verdienen.

Ten tweede zou het héél zuur zijn voor Danny als hij tijdens de O.S zijn beroep niet kan uitoefenen en er dan ook niet bij kan zijn.

Ten derde gun ik het een groots sportman als hij dat hij gewoon in Baarn mee kan doen waardoor hij naast de nationale titel evt. ook de Topcompetitie 2008 op zijn naam kan schrijven.

N.B: Om scheve gezichten te voorkomen teken ik hierbij aan dat ik het Hennie Lemmens ook zou gunnen en dat Hennie en Danny ook al sinds mensenheugenis “mates” zijn en derhalve elkaar ook alle succes gunnen.

Voor zover genoeg gezeurd.

• Danny

Om gelijk maar duidelijkheid te scheppen:

Ik heb idd mijn re sleutelbeen gebroken en een lichte hersenschudding….

Verder komt de OS niet in “gevaar”, want een waardig collega zal daar naar toegaan.

All for now, links typen gaat lastig als je re handig bent… :-)

grt, Danny Hartwig

• Arjan

sterke ermee danny, kep vorrige week tijdens een zelfde crash mn li sleutelbeen gebroken. ik kan je zeggen, na 1 week gaat het weer een stuk beter. maar wel balen dat je niet naar de os kan.

grtz

arjan

• Arjan

btw. op het oldschool forum, heb ik een foto gezet van enkele meters voor de crash.