Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Summerrace Sandnes afgelast

• Alberto

Een bericht van de organisatoren van de Summerrace in Sandnes:

"The organization committee of the SummerGame event, Sandnes, Norway, 2nd and 3rd of August 2008 regret to announce that we have decided to cancel this event.

Our investigations at this moment in time clearly states that it would be impossible to establish a reasonable foundation when it comes to rider participation numbers.

With this as a fact we saw no other reasonable solution than cancellation of the event as such. We can only express to all of you who planned to come to Norway that we are very sorry for the situation, but hope to see you and many more BMX riders in Sandnes next year.

We hope that you all understand and respect us for our focus on the sport of BMX as main key element in this connection.

Ådne Orstad - Raceorganizer (www.bmxnorway.com )"

Bron: www.bmxnorway.com

m.a.w. de wedstrijd is afgelast

• drpaul

Ook apart: omdat ze dus te weinig deelname verwachten (van een wedstrijd die pas over een week of 7 wordt gereden) gelasten ze het af.

Je moet als organisatie wel het inzicht hebben om dat al te doen. Benieuwd of de UEC ze zomaar de organisatie laat voortzetten van een EK-ronde…..

Was niet van plan om erheen te gaan, maar als er Nederlanders waren de dar hun vakantie op afgestemd hebben, dan is dat ontzettend balen voor hun. Moeten ze genoegen nemen met fjorden en elanden bekijken.,,,,

• Arjan Grooters

Nou gelukkig is Noorwegen één van de mooiste landen waar ik ooit geweest ben. Dus die mensen zullen vast niet teleurgesteld worden.

Ik vind het niet gek dat een organisatie een wedstrijd afzegt wanneer de inschrijvingen uitblijven. Bij te weinig inschrijvingen (en dus inkomsten!) had dit een enorme financiële misser kunnen zijn voor de organisator. En dat had de EK ronde voor volgend jaar in gevaar kunnen brengen.

Dus misschien zijn ze bij de UEC wel blij dat ze de ek ronde niet in gevaar hebben gebarcht..

• BigBen

Als er bij de UEC gedacht zou worden had je misschien gelijk …

• drpaul

Da's een andere discussie, Ben…. Maar je hebt ene punt.

Ach, volgend jaar zijn er 16 rondes, dus 2 minder maakt voor de meeste rijders niet veel uit..

• pietpattaya

Ik vind het een begrijpelijke beslissing en ben ben het met arjan eens!

Sandness heeft al eens één van de mooiste WK's in de geschiedenis georganiseerd en ik zou ook gaan voor als je het doet, doe het dan goed.

En idd Noorwegen is ook in mijn beleving één van de mooiste vakantiebestemmingen in Europa zowieso!

• zeurpiet

Als je als regel hebt dat rijders jonger dan 13 jaar niet mogen deelnemen, dan loop je het risico op weinig deelnemers.

Het zij zo.

• drpaul

Ik hoorde vandaag in Baarn dat ook de wedstrijd in Burnham, Engeland niet als Summer race door zal gaan. Daar wordt dan wel een nationale wedstrijd gehouden, met mogelijkheid tot internationale deelname.

Hopelijk dat Valkenswaard en Haaksbergen meer inschrijvingen krijgen..

• pietpattaya

inschrijvingen van valkenswaard en misschien ook haaksbergen staan al op knwu site. Mij viel t tegen.