Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uitslagen time trial Baarn

• drpaul

Elite Men:

1. Jasper Verkuijl 40,84

2. Sander Bisseling 40,86

3. dacht Martijn Scherpen

dames:

1. Merle van Benthem 49,0

2. Elis Ligtlee 49,1

3. Maartje Hereijgers 49,3

Junior Men:

1. Robin vd Kolk

2. Glenn vd Wetering

3. Maurice vd Broek

onder voorbehoud van fouten….

• Wim Dijk

Hey Dr. paul heb je ook uitslagen van de wedstrijd?

groet,

Wim

• drpaul

Hé Wim,

Nee, ik ga geen tirade tegen je houden dat je maar eens moet komen kijken :-)

Ehm, uit mn hoofd:

EM: 1 Scherpen, 2 vd Heijden 3 Kanis 4 Bisseling en dan nog vd Berg (tegen het hek), vd Putten, Jaspers en Sprengers in de finale, weet niet welke plek. In de halve grote valpartij met Heijne, Verkuijl en Tepper in 1e bocht, voor zover ik weet met vnl schaafwonden als letsels.

dames: 1 v Benthem, 2 Ligtlee, 3 Hereijgers, 4 vd Perre 5 Majchrzak en dan nog Meerholz Schuurmans en ik dacht v Gemert in de finale.

JM: 1 vd Kolk, 2 v Benthem 3 vd Wetering (?)

NM: 1 Smulders, 2 Jacobs, 3 de Klein

NJ: 1 v Gendt, 2 vd Zwaag, 3 Harmsen (?)

SK: 1 Brink, 2 Mossink, 3 Tessemaker

Kenmerken: Steeds harder wordende wind, nu eens niet vanaf de A1, maar vanaf de andere kant, droog heet en benauwd weer, problemen met computer-fotovideofinish en de combinatie ervan en door verkeerde invoer van rijders, goed verbeterde 1e en 2e bocht (want beklinkerd, nu alleen de laatste nog), baan die er perfect bij lag (best positief commentaar erbij, zeur dus niet altijd…)

En Wim, de volgende TC's in Assen en Dedemsvaart moet je toch wel bij kunnen zijn qua afstand??

Groeten, Paul

• Wim Dijk

Paul,

ben al aan het trainen , ben voorlopig nog vooral regio topper.

ook leuk en wel zo gezellig, die NFF wedstrijden !

zie je ,

Wim