Is er al iets bekend van de uitslagen
van de Tc die vandaag is verreden in Baarn??
(of er al op een site wat uitslagen staan.)
grrt.M
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsNee, er was wel een TC maar we hadden geen uitslagen…
Er is niets bekend, er was nl. geen publiek.
Dus meneer Maarten, wij nodigen u van harte uit bij de volgende TC, dit voorkomt (domme) (zinloze) vragen.
De winnaar bij de Elite was overigens degene die als eerste de finish passeerde in de finale.
En Nee, het was niet Robert de Wilde en wat denk je Lieke Klaus zat bij de dames niet eens in de finale.
Ze was er namelijk niet.
Bespaar je de moeite, Thomas, sommige mensen kicken op anonimiteit…
Maarten, enkele uitslagen staan bij een ander topic (time-trial), maar het is wel handig om eens te komen kijken. En voor na de gemiddelde TC (want loopt tot nu toe altijd uit) is men om 8 uur pas net thuis, nog aan de shoarma of is blij even rustig te kunnen zitten. Iets meer geduld hebben dus de volgende keer.
Zo voorkom je dom commentaar, ook al heeft zeurpiet gelijk door te stellen dat diegene die het eerst over de finish kwam ook de finale won. Deze man/vrouw is dus wel een kenner!!
Paul.
Paul, Thomas en Maarten….
Wat een tegenwind….
Ik ben Piet,
Klaar!
drpaul,
Ik heb wel een idee wie je bent maar in feite is die naam niets meer of minder dan mijn verkapte schuilnaam.
Thomas,
Je hebt een veel te grote mond voor je schoenmaat, laat staan voor je leeftijd!
Je weet niets van dat gedoe met dat shirt in Baarn, houdt je er dan ook buiten.
Het is gewoon een practical joke van iemand (er zijn in mijn ogen 2 mogelijkheden)en heb er vertrouwen in dat D.B zijn shirt derhalve gewoon terugkrijgt.
En wat mijn commentaar op Maarten betreft, Paul gaf daar netjes maar wel duidelijk antwoord op.
Maarten wil het liefst één minuut na de finales al de uitslagen hebben, stelt regelmatig vragen waar hij zelf ook het antwoord op kan vinden en dat is soms storend.
En het heeft dus niets te maken met iemand die eerder weggaat of wat je dan ook precies zei.
Okay Thomas, ga nu maar weer gauw je site bijhouden maar gebruik wel je spellingscontrole.
Is voor Maarten trouwens ook een goeie tip!
Maarten, er zijn genoeg TC's geweest die niet samenvielen met een wedstrijd bij de NFF en toch zien we je nooit live.
Je bent een vaste bezoeker van het forum, onbetwist een fietscross-liefhebber maar je bent te lui om zelf eens op onderzoek uit te gaan.
De site van afdeling Noordoost (Trijntje) en bmxandmore.com zijn vaak het snelst met de TC-uitslagen, en natuurlijk hét orgaan van fietscrossend Nederland: Dé KNWU!!!
TC 5 en 6 kun je komen kijken want dan heeft de NFF niets in Zuid.
(Heb ik net speciaal ff nagekeken voor je)
Een dag niet gezeurd…….
Jij zegt dat je niet naar Baarn kan komen omdat je in Tiel of wherever was, ben ik zo aardig om voor je te kijken of je dit jaar nog zo'n mooie TC mee kan maken…
Is het weer niet goed…
Als je niet lui bent dan moet je na “big events” eens op andere sites kijken dan alleen op deze…
De groenten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?