Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Peter R de vries

• drpaul

Danny,

Als jij dat wil doen, heb je met mij al 1 bezoeker en frequente poster. Zelf jkan ik niks regelen, omdat ik de ballen verstand van zulke zaken heb, ik geef liever mijn mening over fietscross en randzaken… :-)

René,

Juiste zet om als afd. bestuurslid zijnde je terug te trekken van het forum, ik kon ook pas weer volledig losgaan nadat ik rv-er af was. Is idd verstandiger om als bestuurder dit niet te doen, aangezien dit forum (of hoe je het ook wil noemen) geen officieel iets is.

Ik denk nu dat Geoffrey gewoon zeurpiet is en dat hij ook Holloway in zee gedumpt heeft, en dat hij stiekem wel alles kan springen, kijk maar naar Heiloo.

Paul.

• bmx_grover

drpaul & Danny

Er zijn genoeg fatsoenlijke forums, ik heb er eentje van.. waar wel alles terug te vinden zou zijn en wel alles overzichtelijk in topic. Maar ja de fietscrossers blijven hier nu eenmaal terug komen dus daar is niet echt veel aan te veranderen. En drpaul, jij mag best als frequente poster in mijn forum aanwezig zijn.. Als de frequente posters hier vertrekken dan volgt de rest vanzelf.. (en ff spammen dan… www.bmxandmore.com)

• DannyD

precies wat ik bedoel ,een moderated forum, netjes overzichtelijk opgezet

maar zie ze hier maar vandaan te krijgen !

• bmx-race.nl

Het is erg moeilijk om een goed lopend forum te beginnen.

Op Dirty-pages staat er een, deze is specifiek voor downhill,fourcross, dirt en bmx.

Kom hier maar eens kijken,

misschien is dit dan een goede aanzet om vaker op DP te komen.

http://www.dirty-pages.net/forum/index.php

• frank199

Vanmorgen om 8 uur heeft de politie Hattem een inval gedaan bij Geoffrey T.

Dit alles heeft te maken met het anoniem berichten plaatsen op het bmx forum.

De politie zat hem al lange tijd op de hielen, maar kon niet genoeg bewijs vinden om Geoffrey T te arresteren.

Binnenkort een documantaire over Geoffrey T op tv drenthe

• frank199

Als je een serieuze bmx forum op wilt richten, maak dan zoiets als www.bmxtalk.com.

Kun je serieuze berichten plaatsen, maar ook over de domste dingen lullen.

199

• DannyD

inderdaad ook een goed voorbeeld ,maar wat ik al zei de mensen komen er gewoon niet

• Geoffrey

hier peter R de vries vanuit de bajesboot in amsterdam.

na enkele serieuze bedreigingen aan mijn adres en mijn vakantieadres in spanje heeft de redactie besloten alle berichtgevingen terug te trekken en de zaak los te laten.

in de onderwereld doen genoeg geruchten over de persoon achter zeurpiet,

(welke naar onze mening kloppen)

en drpaul mn rem deed het niet in heiloo vandaar

• drpaul

Even een rectificatie,

Big Daddy is het absoluut niet, wist niet wie er achter de naam zit/zat, nu wel, dus bij deze excuses. Ook al is je bijnaam plagiaat, want in de VS heeft Eric Rupe die bijnaam al heel lang, maar dat terzijde.

Dan zullen we nooit weten wie zeurpiet is, tenzij Geoffrey in een auto met verborgen camera wordt gelokt en tot enkele uitspraken wordt verleid (tip: bier!!).

Owja: Kom naar het forum op www.bmxandmore.com voor een verdere discussie over van alles en nog wat. Ben al met een topic begonnen.

Groeten, Paul.

• bmx_grover

Zo mag ik het zien…. ;-) Wees er snel bij voor dat je nickname door iemand anders gebruikt wordt….