Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

USA Olympic team compleet

• drpaul

Zoals verwacht is Donny Robinson toegevoegd als derde rijder aan het Olympische team. Na Kyle Bennett (ranking #1), Mike Day (winnaar trials) is DR door de bondscoach gekozen.

Nee, geen kritiek van mijn kant: terechte keuze, want W4, winnaar SX Kopenhagen ‘08 en Beijing ’07 en UCI ranking top 3.

Ook Australië heeft het team bekend gemaakt: Jared Graves, Luke Madill en Kamakazi. Geen Khalen Young (winnaar SX Madrid '07), wellicht teveel gemist door blessures en ABA-carriere.

Groeten, Paul.

• Ralph Lugten

Jill Kintner is dan de 4e rijder ofnie Paulus?

Aangezien ze met 1 punt meer de nomatie boven Arielle Martin heeft afgedwongen voor TEAM USA.

Niet slecht voor BMX-er die in de MTB, 4X heerst en weer terug gaat naar BMX om een droom te verwezenlijken.

Zoiets als francaise Anne-Caro Chausson zeg maar… en Ozi Jared Graves.

ps. de ‘special Olympic equipment’ van NIKE gespot voor de US riders?

Ben benieuwd naar de ‘special edition’ GIRO Remedy helmen voor onze jongens…

en of Afro-Bo nog een custom painted TLD D2 krijgt van Troy Lee.

• drpaul

Idd, Kintner als dame.

Van de AUssie-dames gaan Callisto en Bailey. Hun toprijdsters zijn geblesseerd (Mankowski, Buchanan).

Toch vallen de Amerikaanse BMX-dames me tegen qua prestaties. Ze zijn duidelijk voorbij gestreefd door Reade, de Francaises, Walker, Cools, maar ook de Aussies en de Tsjechische dames. Ik reken ze in ieder geval niet tot de medaille-kandidates, die eer is wat mij betreft voor 1. Reade, 2. ACC, 3. LLC en Walker als underdog.

Paul.

• maarten

Is er trouwens ook bekend wie er van de mannen door gaan naar de O.S

uit England?

of is Reade de eenigste die naar Bejing gaat??

grt.M

• Rene

Maarten,

Overbodige vraag als je eerst goed kijkt op het forum…

Batey had voldaan aan de eisen maar nu hebben ze zijn selectie teruggedraaid en moet hij een “time-trial” rijden met Bloomfield en Mapp volgens mij maar Liam Phillips kan het ook zijn..

Reade gaat natuurlijk maar vrouwen staan los van de mannen…

Hier op het forum heeft Paul.S al een topic gewijd aan het gedoe in GB en dus had je jezelf de vraag kunnen besparen…

RW.

• drpaul

René: Mapp, Bloomfield én Phillips ;-) Bijna goed dus.

• Rene

Batey er gewoon uit….

Echt zuur voor die vent man.

Maar volgens mij heeft het andere redenen dan sportieve want hij mocht ook niet op kosten van de bond naar China.

Dat heeft good-old D.H geregeld voor hem.

Greetz.

• Ralph Lugten

Voor de Elite Women wel ja…

2012 wil ze het ff herhalen voor eigen publiek.

Olympische plak dus…

Wel knap als je Keirin ernasst rijdt en de OS BMX kwalificatie laat afhangen van de laatste 2 wedstrijden. En ze werd tussendoor nog ff W1!

Hoezo mentaal sterk?

Go… Speedy Ready!

• BigBen

Keirin is bij de dames geen Olympisch onderdeel ;) De Teamsprint ook niet, het gaat alleen om de Sprint voor wat betreft de dames. 12 Juli a.s. kun je ze aan het werk zien op de wielerbaan in Alkmaar.

• BigBen

Ik hoop dat er niet al te veel lezers voor niets naar Alkmaar zijn gegaan (in totaal was er naar men zegt bijna honderd man op de tribune!). De dames schitterden opnieuw door afwezigheid, dus U kon ze ook daar weer NIET aan het werk zien … al stond het wel in het programma.