Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

blauw KOXX-vest laten liggen valkenswaard

• pietpattaya

ik heb mijn blauwe KOXX-vest met capuchon in valkenswaard laten liggen na de summerrace. Hij lag of op de tafels / stoelen voor de ‘party’tent of op de tribune naast de startheuvel.

Heeft iemand m gevonden?????? T was n kadootje van mn vriend;-)

groetjes,

Mascha van Spellen

m_vanspellen@hotmail.com

• Geoffrey

ligt ie niet in baarn

• de kleine man

achter een regenpijp.

• EIGHTBALL

NON FYLING DUTCH MAN AND THE F*****G PAPARAZZI jullie 2 zijn KUTJANUS!! BUT I LOVE U GUYS!!

PEACE AND GOD BLESS BMX

W 8 BALL

• Vakkers

NIEUWS:

Volgend seizoen staat w8ball bmx-kleding te verkopen langs de baan ;)

Nes.

• EIGHTBALL

Hahaha…Zekers!!

ik zal aan de zijkant staan met W8 BALL LOST AND FOUND FOUNDATION

W 8 BALL

• Brigitte Verkuijl

Kan ik nog iets doneren?

• EIGHTBALL

Hahahaha…

Neee Brigitte zo werk het niet!! IK doe niet donatie…..eerst jouw spullen kwijt raken…dan pas ga wij zaken doen anders niet!! HAHAHAHAAHAHAHAHAHHA

W 8 BALL

• pietpattaya

Begrijp ik t goed dat niemand nieuws heeft over het wel en wee van mijn vest??? ;-)

• zeurpiet

Ze refereren weer aan het gedoe met het shirt van Dorus, maar een echt antwoord heeft niemand paraat.

Het stomme is dat er twee mensen van jouw club een reply op jouw vraag inzenden waar je geen **** mee kunt.

Hebben die jou “off-the-record” al laten weten dat ze hem niet hebben gezien?

Dames en heren:

EEN BLAUW KOXX VEST VAN MASCHA IS BLIJVEN LIGGEN IN VALKENSWAARD EN ZE WIL HEM GRAAG TERUG…….

GAARNE ALLEEN SERIEUZE REACTIES!!!!