Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bmx Roadtrip Frankrijk.

• Niels

Hallo,

Voor de thuisblijvers die niet meer op vakantie gaan, en misschien nog wel zin hebben om wat te gaan bmxén…

Sander Wijne, Rick vd Dikkenberg,Joris Harmsen,en ik willen zoiezo een ´Road Trip¨´ gaan maken in Frankrijk, een week ongeveer rond trekken in frankrijk en daar verschillende banen gaan rijden…

Willen vertrekken op vrijdag 1 augustus, misschien lijkt het jullie wat, hoe meer mensen hoe leuker natuurlijk!!…….

• little devil

hee niels

ik ga vrijdag weg en ga ook rondtouren daar.

beetje zuid frankrijk en omgeving. wij gaan trails rijden

ongeveer 12 dagen. mischien kunnen we ergen uphooken en een dagje samen

dirts rijden?

groeten desmond

• Niels

hee desmond,

Hebben jullie ook al een route uitgedacht??

Zoja zal je me die eens kunnen mailen.? Goed idee!!

gr

• pietpattaya

btw Yann en ik vroegen ons af of er genoeg geinteresseerden zouden zijn voor een roadtrip in de wintertijd naar Zuid-Frankrijk (dan is het daar nog steeds lekker!). Hij kent alles daar op zn duimpje en kent ook iedereen aldaar…..

Zeg maar een roadtrip inclusief vervoer, verblijf, bmxtrainingen op banen en trails, vermaak etc….

Zouden daar veel geinteresseerden voor zijn? En zo ja in welke periode? Graag reacties.

• Fox rider

Hoi Marcha,

Wij hebben zeker interesse voor onze zoon Mart. Misschien is de herfstvakantie een mooie periode of nog beter de voorjaarsvakantie medio Februari.

SeeYou, Roel

www.martvos.nl

• Rene

Laat maar horen Mas,

Ik had al een plan opgevat om met de girls naar PH te gaan ergens in 2009 om daar lekker te crossen en te relaxen.

Maar als je wat meer info hebt omtrent prijzen enz. dan ben ik zeker geinteresseerd.

Ik denk dat je makkelijk een bus vol krijgt, maar dat dacht ik vorig jaar naar Fredericia ook.

Ik schrijf sowieso wel in voor 5 personen.

Groetjes aan Bonici'tje.

Rene.

• Rene

Nee niet de herfstvakantie!!!

Geen tijd!!

• bmx_grover

Nee herfst is veel te vroeg, zoiets moet je doen in aanloop naar het nieuwe seizoen lijkt me.

• jasper verkuijl

dat maatk toch niet uit, tis juist mooi om in die periode te fietsen! alle banen in nl zijn dan niet te rijden..

• Geoffrey

roel je mag helemaal niet zover van huis, je hebt een top trainingsbaan zo dicht bij huis met een top-trainer haha