Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Deelnemers olympische spelen

• lars volkers

Ik heb even opgezocht wie nu de uiteindelijke deelnemers zijn voor de olympische spelen. De rijders zijn nu alle 32 bekend.

Op www.bmxholland.nl kan je zien wie de deelnemers zijn.

groeten,

Lars

• Alberto

Hoi Lars.

Ik denk dat de lijst niet helemaal klopt. Volgens mij hoort Thomas Hamond er niet bij en de Noor die gaat heet Kartfjort

Groeten Alberto

• lars volkers

ja dat was een foutje van mij die noor… al veranderd hor.

Ik heb op deze site gezien (zie onderaan lijst van deelnemers) dat kamakazi er niet meer bij staat en nu wel hamon. Dus 3 fransen en 2 Australiers

• maarten

In iedergeval ook weer een andwoord op mijn vraag

wie er dus nou uiteindelijk voor U.K naar de O.s mach

dus in iedergeval thnx voor de site.

Wel nog 1 vraagje

Stond volgens mij geen Women bij

of?? moet dat nog bekend gemaakt worden?

Grt.M

• lars volkers

beste maarten,

onder aan de lijst met deelnemende mannen staat een link naar de website waar ik het vandaan heb. hier staan ook de vrouwen tussen.

groeten lars

• Remon Brink

dus toch rinderknecht

• maarten

Hoi Lars

Nog 1 keer gekeken de link ingetypt bmxholland.nl

kom ik terecht op website kley-drivers

en daar staat ook idd de cmplete lijst met landen van O.S

en GEEN WOMEN en als er onder aan de page staat volgende dan kom ik op het andere nieuws uit

zo ja waar moet ik kijken voor de dames??

alvast bedankt!

grt.M

• Alberto

Voor de vrouwen: http://www.factorybmx.com/globalbmxwe.htm

Voor de mannen: http://www.factorybmx.com/globalbmxme.htm

• BigBen

Als het zo is was mijn info niet juist, sorry. Mij werd gezegd dat hij zich wel gekwalificeerd had, maar dat de nationale bond hem toch niet liet deelnemen. Het betreft trouwens (als je doorklikt) wel de lijst met deelnemers voor wat betreft de wielersport, BMX staat niet apart. Of doe ik iets niet goed?

• BigBen

Alberto, dat zijn voorspellingen. Aannames van iemand die denkt het te weten, maar dus beslist niet de definitieve lijst.