Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Klein crossbroekje

• Alberto

Hoi,

We zijn voor Evi op zoek naar een crossbroek maat 104/110. Tevens zoeken we nog een helm voor haar (Fullface). Ze is kort geleden 4 jaar geworden en begonnen met haar eerste BMX training. Is er iemand die nog een leuke gebruikte of ongebruikte broek of helm heeft liggen. Laat dan even wat weten zodat Evi met wat minder blauwe plekken door het leven kan gaan.

Groeten Jolanda en Alberto

• Michel

Hoi Alberto,

Je hebt tegernwoordig kleine helmpjes speciaal voor de kleinere.

zoals je weet rijdt mijn dochter van 4 ook BMX (uit Gelermalsen)

Voor 89 euro zijn jullie klaar voor een helm die prrecies past maat XXXS

wij hebben hem gekocht bij Ruitenga Neem eens kontakt met hun op.

succes met de kleine meid.

grt Michel Eijndhoven

• Jake

Geweldig! Ze is er dus helemaal klaar voor. Ik zag haar in DL al springen over

op de weg met dr fel groene Kawa. Dus dat gaat helemaal goedkomen. Coach Bas, reserveer maar vast een plekje voor 2016.

……een come-back van papa kan dus niet uitblijven om het goede voorbeeld te geven hoe je lekker ouwerwets elleboogje duwt!?! ;)

Groetjes Jake

• drpaul

Jake, maak er maar 2024 van, in 2016 is ze maar 12 en je moet toch 19 zijn volgens de reglementen. Alles om geen valse verwachtingen te kweken ;-)

• Alberto

Hoi Jake.

Inmiddels rijdt ze niet meer op een Kawa maar heeft ze een Mico Redline.

Groeten Alberto

• Scramble

Bedankt voor de Info, want ik heb er thuis ook nog een die al onder de blauwe plekken zit.

Nu nog de crosbroeken, want die dames van ons dragen geen cross rokjes!!

groeten HAns

• Jake

Ah, dus Bas heeft haar talent al gespot en d'r een ride gegeven ;)

Leuk!!

@Paul. Ja klopt 12 is wel wat vroeg, maar ja mag al vanaf 15 of 16 naar de OS. Alleen is voor BMX de leeftijds grens pas vanaf 18 of zo.

• DWAC Photography

Alberto,

ik heb hier nog een lazer helm in maat 3XS. Stuur me maar een mail als je interesse hebt. foto: http://farm2.static.flickr.com/1369/883815879_d471004247_o.jpg

• Alberto

Ben wel geinteresseerd. Stuur je me effe een mailtje wat je ervoor wil hebben ?

gr. Alberto