Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kampen os

• Geoffrey

wij zitten hier in kampen te wachten op circa 50 man die zich via email aangemeld hebben.

hoop dat ze zo komen want wij regelen dit niet voor niks.

je reserveert ook niet voor de ek zwolle en dan blijkt dat je geen plek krijgt!!!

hier zit heel kampen te wachten met eten en drinken op fans van onze nederlandse toppers

groeten barman

• drpaul

Geoffrey,

Hier vanuit het Olympisch stadion: Laurens, Paul, Paul en Danny zijn zich aan het voorbereiden voor de uitzending.

Veel plezier in Kampen en stem maar op Eurosport af!!!

Paul.

• Rene

Ik had me aangemeld Peter.R….

Ben al 3 dagen ziek maar had zoiets van…als we carpoolen zit ik niet alleen in de auto..

Niemand heeft zich gemeld en heb besloten voor de tv te gaan zitten snotteren met een ABRAcetamolletje…

Mocht er wat in de finale komen dan meld ik me morgen bij jou en kom met de trein naar Kampen…of ik zet de caravan gewoon langs de baan…(als dat mag?!)…

Maar ik ben nu gewoon te brak om alleen te rijden en dan ook nog terug want om 13:00 wil mijn baas me weer hebben.

Mijn schade komt goed jongens…die 2 bier die ik drink…krijgen jullie ook wel op…en mocht je een vergoeding willen…ik ben de moeilijkste niet…das bekend…

Ik vind het zó jammer….maar morgen…dan kom ik, desnoods met de taxi…….

Veel plezier van….the one and only…..PIET!

• Geoffrey

sjonge sjonge jonge

• Geoffrey

nog 55 minuten en nog niemand van de aanmeldingen!!!!

paul als dit het legioen is van onze aanhang had je beter in kampen uitzending kunnen houden, ik hoop dat morgen nog opkomst is als ONZE jongens in de halve zitten, want het lijkt wel een WK waar heel NL verdeelt zit over de tribune.

alle moeite die onze BAKKER gedaan heeft om beamer en kantine te fixen voor mooiste tv in de 4jaar te zien met zn allen loopt uit op een chaos.

schakel maar over hierheen want nederland slaapt

groeten uit KWC-KANTINE waar heel kampen vertegenwoordigd is en HAPERT