Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jack van Gelderen zeikt fietscross af

• Pedorie

Vanmorgen eindelijk kunnen genieten van fietscross tijdens de OS, wordt op weg naar m’n werk Jack van Gelderen geïnterviewd bij “Evers staat op”, op 538.

Cheque van Gelderen vond het belachelijk dat Fietscross een Olympische Sport is.

“Wat is het volgende, blaasvoetbal?” aldus van Gelderen.

En “geen gezicht die grote kerels op die kinderfietsjes” roept ie nog even.

Bedankt Jack. Dat doet de sport goed!

Boycotten die vent in de toekomst.

• Meta

Heel simpel dus.

Als de mannen morgen die medaille om de nek hebben hangen, moeten ze gewoon maar het HHH in gaan om te feesten en Jack mooi laten barsten met zijn uitzending. Want dan zouden ze zeker wel goed genoeg zijn.

• Wim Dijk

boycotten zal weinig helpen,

iemand ( een deskundige fietscrosser, ) kan beter de tegen aanval plaatsen door in hetzelfde programma, Evers staat op, uit te leggen wat professioneel fietscross wel inhoudt.

Een betere periode als nu kan ik me niet voorstellen voor zo''n tegen aanval, de aandacht die BMX nu heeft…….

wie o wie??

iemand contacten met Evers of programma redactie?

groet,

Wim

• bmx_grover

Wim ik dacht omdat jij niet zo ver van Evers af woont, dat jij dat wel had, die contacten…. ;-)

• Blokkie

We kunnen met zijn allen kiezen voor bmx'er als vlaggendrager, om van Gelder te laten zien dat de sport wel degelijk leeft in Nederland.

Je kunt je stem uitbrengen op: http://www.sport.nl/osbeijing/nederlandsolympischteam/verkiezingvlaggendrager/

en…. let goed op je kunt elke dag een keer stemmen (raymond heeft inmiddels 2% van de stemmen).

En voor wat betreft die (dinges) Jack van Gelder wordt het nu geen tijd dat die met pensioen gaat?

• Pieter

Lukt bij mij niet????? of kunnen vlamingen niet mee stemmen?

• BigBen

geven we zo'n VUT-ter, die nooit meer gezien heeft dan voetbal en een zeepkistenrace e.d., niet teveel aandacht met 2 topics?! Hij plaatst zo'n opmerking juist in de hoop dat mensen reageren, niet doen dus ;) Lekker laten l….. die ouwe l..!

• bmxplayground

ja gewoon buigen naar de meester….echt niet!

• Blokkie

Geen idee eigenlijk.

Ik woon helemaal in noord nederland dus kan het ook niet voor je checken!

Probeer het anders morgen nog eens.

• De Toekomst BMX Team

Toch jammer dat van gelder onze sport min of meer afkraakt

en dat terwijl ze juist trots op de nederlandse mannen en vrouw moeten zijn.

ze staan daar wel ff op de 1e os fietscross das toch klasse.