Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NOS versus Eurosport

• Meta

Heb vanacht lopen zappen tussen NOS en Euro.

Euro had de Kwali's echt live en NOS liep daarin wat achter. Maar ik moet echt mijn petje afnemen voor de reporter ter plaatse van de NOS. Deze man heeft zich echt heel goed ingelezen en interesse getoont in wat BMX is en wie de rijders zijn.

Persoonlijk vond ik zijn verslag geving vele malen beter dan de insiders bij Eurosport. Niets ten nadelen van hen, het heeft uiteraard ook alles te doen met ervaring. Maar mijn verwachting was juist dat ik bij Eurosport juist heel veel background info zou krijgen. Maar wie kent Helikopter Jantje vd Dungen nu tegenwoordig nog in NL?

Sander gaf overigens ook erg goeie en begrijpelijke uitleg over hoe de selectie etc. werkt. Dat hij maar de 2e Jan Mulder mag worden ;)

Verder super beelden en een enorm spannende wedstrijd. Wat een adrenaline rush!

Tot morgen nacht.

Groetjes Jake

• niels tepper

Ik vond ook de NOS vele malen beter.

En wie is die reporter? want hij deed het egt heel erg goed.

• Pedorie

herhalingen van het races op www.nos.nl/os onder video, zoeken op BMX

• bmx_grover

De NOS heeft zeker een erg mooi visite kaartje afgegeven van het fietscrossen, goede background info en Jeroen Koster had eigenlijk alle rijders goed, en zag ook de dingen die er op de baan gebeurden erg goed, en dat gewoon live he. Zeker mijn complimenten! En natuurlijk ook voor Sander en Dione!

• bmxplayground

dankje voor je support wij vonden het ook goed…

wel jammer dat dat dan weer zo moet…

lau.

• Alberto

Hoi Lau.

Met het verslag was niets mis mee. Het mooie is dat je gewoon jezelf blijft. Alleen heel erg jammer van het stoppen na de eerste manches van de 1/4. Denk dat het voor een buitenstaander mooier is om de wedtrijd te bekijken live als de timetrail. Maar ik denk dat jullie daar geen invloed op hadden.

Groeten Alberto

• bmxplayground

wadenkte wa..

klopt ook ik krijg niet alles geregeld.

gisteren 15 min langer uitzending dat dan weer wel haha ……

dat was super..

dat er vandaag nog een uitzending komt is op het laatste moment

geregeld door onze studio manager danny nellies

het begin is gemaakt…

lauw.

Olympische Spelen the finale..

• Pieter

Wij hebben eerst op eurosport gekeken in de hoop dat er met de tijd meer BMX op tv komt.

En hier zal alleen maar meer kans zijn op Eurosport dan de NOS (Deze zend alleen maar nu BMX uit omdat de NL kans maken op een Medaile)

Daarna zijn we gewoon overgeschakeld op de nos

Bedankt bmxplayground.

groeten uit Vlaanderen