Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoelaat vannacht op eurosport?

• martijn

Heey fietscross liefhebbers, wat was het een grandioze nacht op de OS met het debuut van fietscross, ik heb met volle teugen naar mijn/onze sport gekeken.

Mijn complimenten naar Paul en Laurens jullie hebben het beeld goed vertolkt mannen ;)

Vannacht zeker weer kijken, maar hoelaat is de uitzending op eurosport? is deze ook weer live net zoals afgelopen nacht?

Gr. Martijn..

• BigBen

nee Martijn, Eurosport is er pas als het afgelopen is. Dus vanaf 6.00 uur. Maar de NOS, waar Sander zich met Dione vermaakt, doet wellicht weer gewoon “live” verslag. En daar was vanmorgen echt niks mis mee!! Prachtig stukje promotie voor die mooie sport, alleen helaas op een verkeerd tijdstip. Voor de rest sluit ik me graag aan bij de complimenten die al eerder naar Sander, Dione en meneer Koster (echt goed gedaan!) gingen. Veel plezier én succes voor The Orange Crush vannacht/morgen!

• bmxplayground

kijk jij lekker naar de NOS….dan, kijken wij met je mee..hahaha

• Scramble

Om 3.00 uur dus.

dat wordt weer een zwaar dagje pfff

• AJS

is er al een nieuw tijd wanneer het nu op eurosport wordt uitgezonden?

• BigBen

het zal een kwestie zijn van inplannen in reeds bestaande uitzendingen, waarvan het programma al redelijk vast staat. Laten we hopen dat het onze “vrienden” weer lukt!