Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jeroen Koster is een top-NOS'er

• Rene

In tegenstelling tot “Jack-attack” mag meneer Koster alle credits van ons ontvangen…

Wat een super-commentator…

Hij wordt de vaste bmx-commentator als het aan mij ligt…

Greetz Rene.

• jan schippers

Sluit ik me volledig bij aan !

Volgens mij heeft hij zich (in het geheim) ook 4 jaar voorbereid

Jan

• DWAC Photography

Het commentaar heeft mij ook positief verrast. Alsof hij nooit anders gedaan heeft. Alle renners bij naam, achtergrond info, rekenmachine erbij…erg goed!

• Remon Brink

ik vond helemaal dat de nos er een super uitzending van heeft gemaakt. Ik werd vanmorgen wakker en meteen een super vette samenvatting. we mopperen wel eens op de nos maar dit was echt goed

remon

www.wicherstafeldesign.nl

• BigBen

Vergeet ook niet het filmpje in het programma van Mart Smeets woensdagavond. Zonder zijn commentaar, maar dat mist niemand. Goede beelden, leuke muziek op een tijdstip dat meer mensen kijken dan 03.00 uur 's nachts ;)

Persoonlijk vond ik Jeroen Koster woensdag zeker net zo goed als vanmorgen, maar het was genieten!! Alle deelnemers: bedankt/thanks a lot!!!!

• Pieter

Kan ik dit nog ergens bekijken?

Zowel eurosport als NOS het was gewoon SUPER.

Ieder heefd gewoon naar zijn budget een programma gemaakt en het was gewoon super DIT SMAAKT NAAR MEER.

Hopenlijk was de BMX sport niet eenmalig op tv. En gaan we trerug zoals de jaren 80 met fietsencross uitzendingen zoals in slagharen.

• drpaul

Via www.bmx-videos.com kun je elke rit apart bekijken, zijn de beelden van de NOS.

• bmxplayground

jep a supper schow van de NOS…

heeft toch een beetje geholpen onze reactie… ze zijn bij getroken …

bedankt voor die ondersteuning…moeten we meer doen samen staan we sterk…

lauw

• Ralph Lugten

Alleen jammer van de ketting die er af lag bij Vandenwildenberg… : )