Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

• drpaul

In navolging van het Engelse www.bmxtalk.com, kan ieder zijn mening geven wat hij klasse vond en wat hij (of zij natuurlijk) minder vond.

Rocked:

- Alles

- De baan, show, wedstrijdschema

- De rijders

- De uitzending afgelopen nacht van de NOS, inclusief het deskundige commentaar van Jeroen Koster en de analyses van Sander Bisseling.

- Rob, die als een mr. consistent liet zien dat je door constante races ver kan komen en beter reed dan ik hem het hele jaar heb zien doen. Als je dan in de finale staat, ben je natuurlijk eerst niet tevreden met een 5e plek. Maar als je dan bedenkt dat je ergens rond plek 25 staat op de UCI-ranking en dan 5e wordt in dé wedstrijd, en als je heel Nederland achter je gehad hebt, dat je BMX mee op de sportkaart gezet hebt, en dat je (absoluut niet onbelangrijk) je status met een paar jaar verlengd hebt, dan kun je niet anders dan er tevreden op teug kijken.

- Raymon, die heeft laten zien waarom hij naar de OS mocht en daarmee iedereen die een andere mening (of voorkeur) had de mond heft gesnoerd. Je zag er zo scherp en sterk uit, maar had gewoon pech. Laat die 3e halve een voorbode zijn voor de komende 4 jaar, dan kan fietscrossend Nederland nog heel veel plezier aan je beleven.

- Lieke, als jongste rijdster net op 1 punt de finale missen in je beste wedstrijd dit jaar. Nog 18 en dan al dames als Kintner, de Ausralische en zelfs een keer Le Courguille eraf gaten is gewoon klasse. Nou nog die extra trappen tussen bult 2 en 3, en nog iets meer baansnelheid kweken, en dan heb ook jij kans richting 2012.

- Strombergs: als je in 1 jaar zowel europees, wereld als olympisch kampioen wordt, dan ben je gewoon The Man!!

- One Bicycles: ze hebben Strombergs!!

- Bas de Bever: als bondscoach zijnde neem je een keuze wie je selecteert. Helaas is de medaille uitgebleven (hoe reeel was die eigenlijk, als er de afgelopen 3 WK's geen heren in de finale gestaan hebben? Aanwezig, maar niet heel groot), maar de rijders hebben je keuze onderstreept.

- Andres Jiménez: alle ritten zo ongeveer als laatste van het hek en dan uiteindelijk 4e worden in de finale.

- AC Chausson; wat een 1e bocht…..

- Fietscross in het algemeen: een betere promotie was er niet, zo ongeveer de enige sport waar alle tribuneplaatsen (wat op de tv te zien was) bezet waren, zelfs Bart Veldkamp liet weten naar de finaledag te gaan, zelfs Mart Smeets was positief (vraag Rob maar bij Studio Sportzomer!!!). BMX is hot!!!

Sucked:

- de regen op de 2e dag en het tijdstip (gelukkig was dfit mn laatste vakantieweek, heb respect voor diegenen die zijn gaan werken).

- Shanaze Reade: vooraf was ze de torenhoge favoriete met als enige concurrente jezelf (althans, iig volgens mezelf en Paul Vakkers). En het is uitgekomen, ze maakte een fout in de 1e halve, ze reed wederom een veel te ruime eerste bocht (o.a. Habay 2007, St Etienne 2008) en ze blameerde zichzelf door in een alles of niets poging Chausson eraf te rijden (highlow en dan een eindsprint is ook een optie).

- Robert de Wilde: vooraf de gok om alles opzij te zetten voor de OS, na de SX in Peking 1 jaar geleden geen goede race meer gereden, dus toch het gebrek aan wedstrijdritme in de top? Begrijp me niet verkeerd, dit is geen aanval of zo, maar iemand met zo'n staat van dienst (net als Allier en Bennett) gun je zowieso een finaleplek. Achteraf is het makkelijk praten, maar er is een keuze gemaakt die helaas slecht heeft uitgepakt. Toch blijft hij de grootste Nederlandse BMX-er sinds midden jaren negentig, misschien wel all-time.

- Jack van Gelder (sorry, kon het niet laten): blijf aub voetbalcommentator bij langs de lijn, daar ben je goed in en daar kun je een bruine arm halen. Voor de rest word je niet meer serieus genomen. Zelfs Mart Smeets heeft zn woorden over d esport terug genomen en BMX als iets positiefs bestempeld.

Kortom: Ik wil naar de SX in Fréjus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

op naar Londen 2012.

• niels tepper

Rocked:

- Raymon vd biezen!!!

- De Baan

- NOS met jeroen koster

- Rob zijn inhaal races

- Eigenlijk alles

Sucked:

- 10 voor 3 opstaan (was het zeker wel waard)

- Shanaze reade haar bochten techniek

- jiminez die @!#$ 5 wordt 3e manche

- Crash van graves

• Remon Brink

Rocked:

- De baan

- De NOS

- De beelden

- Raymond van der Biezen en Rob van de Wildenberg

- Franse Ladies

- Stromsberg, wat een jaar!!

- Sfeertje thuis in de nacht (thanx guys)

- Sander “Analiticus” Bisseling

- Al de TV aandacht voor onze sport

Sucked:

- Reade

- Willers acite in bocht 1 in manche 1, Thans mate

- Halve 3 Dames tussen bult 2 en 3

- Geen uitzending op eurosport vanacht

- Jiminez

We moeten blijven vind ik!

• Arjan Grooters

rocked:

- Bijna alles inderdaad

- Van de Biezen! Wat een stijl! Ik kon wel janken dat hij eruit ging.

- Lieke! Wat ging Lieke hard. Harder dan ik had verwacht. En dan zo eraf moeten. Balen..

- Van de Wildenberg, finale op de oympische spelen, duh!

- de berm-jump slowmo's. zo gaaf om te zien dat sommige hem heel clean landen, en anderen hem vol topten

- Strombergs op een ONE. Knap hij was helemaal niet goed weg. En dan toch zo winnen!

- De inspanningen van NOS en Eurosport en de bmx'ers die daar hebben geholpen.

Sucked:

- Dat ik de Kombocht bmx-pool niet heb gewonnen.

- De Wilde eraf. Ik had hem voor goud.

- Allier eraf. Ik had hem in de finale.

- Reade. Niet netjes om zo iemand er proberen af te duwen. Maar veel erger nog, zo slecht uitgevoerd. Iets meer naar links en ze had er wel gewoon

goed geraakt ;-)

- Dat ik niet op de tribune zat.

• Jake

Rockt:

BMX

BMX in de Spelen

Rob

Bies

Afro

Lieke (heeft echt laten zien dat, ze terecht tussen deze dames thuis hoort)

Bas

Strombergs en Ann-Caro, terechte winaars!

SanderBisseling.com als TV analyst :)

Zuigt:

Reade

Jimine(z)e die zo ongeveer elk rondje geluk heeft gehad en dan in DE finale 4e weet te worden, ten nadele van ons Rob, omdat hij wederom geluk had te ver achter te zitten en en netjes tussendoor konn fietsen en zijn snelheid houden.

Die verdomde strijdlustige en zelfverzekerde Jankie bastards, met 3 medailles. Hahaha

• bmxplayground

what sucked zijn dit soort reactie op het form..

mensen afkraaken die er alles voor gedaan en gelaten hebben..

en dan zeiken dat jack onsportief is …

you suck. …big time

… … …

lauw.

• bmxplayground

nu breekt de klomp..de wilde afkraaken..

nee nee en nog eens nee….die vent heeft er alles voor gedaan en gelaten…

en jij gaat hem proberen te kraaken dat gaat je niet lukken..

vertel ons wat heb jij gespresteerd op je bmx in de laaste 25 jaar paul?….

juist ….mondje klap toe…( houw je kaaken op elkaar)

lauw.

• drpaul

Laurens,

Zo'n reactie kan echt niet. Ik heb in 't stukje aangegeven dat ik hem één van de grootste NL-BMX-ers allertijden vind, zegt wat mij betreft genoeg. Lees het dus eerst eens goed voor je reageert, net als de rest in deze topic.

En met zo'n commentaar had je het lef moeten hebben om me dit persoonlijk te melden, niet op deze manier. Je laat jezelf nu absoluut kennen.

Je hoeft niet meer te reageren op het forum hierop, als je wel die behoefte hebt, stuur me maar een mail.

Sterkte ermee, Paul.

• Pim van den Bos

Sjongejonge grow up Zonto! Bijna 41 en nog steeds zo reageren.

• Ralph Lugten

Ni hao ma,

Tjonge… tjonge!

En sport verbroederd zeggen ze dan, yeah except in Holland.

Wat Rockte.:

- dat BMX SX een Olympisch onderdeel is en in 2012 ook nog

- dat ondanks een streng OS protocol, we gewoon een Yankee speaker haden en een dikke P.A. met opzwepende muziek

- de Nat. Selectie

- Bieske met z'n ‘tobogan’ tijdens de 2e Timetrail

- de glimlach van Kiwi Sarah Walker -zu wheat-

- de NOS met haar verslag + SB #40 in de studio

Wat Zoog.:

- de geasfalteerde kombochten

- dat je in de meeste dagbladen naar BMX moest zoeken qua exposure

- Jack van Gelder, wat een pannekoek