Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

• bmxplayground

yep ken je deze al…doe wat je wil ..klagen doen ze toch vooral achter je rug….

yep pim gewoon door gaan…

sportieve groeten..

lauw..

• bmxplayground

rahlp,de kranten van zaterdag staan vol met bmx,

telegraaf,eindhovens dagblad,parool,Ad,Adsport,le monde,independent,the time`s, the daily mail,en morge usa today…

meeste te verkrijgen op het station…

veel lees plezier..

lauw.

• Arjan Grooters

Jezus wat een heftige reacties…! (En volgens mij nogal wat persoonlijke shit tussen Pim en Laurens?.. Misschien moeten jullie een keer bij elkaar op de koffie ofzo..)

Ik ken het Rocked/Sucked topic van www.bmxtalk.com, en daar zeggen mensen gewoon wat ze persoonlijk vet en niet vet vonden aan iets. Dus het is er niet om te klagen. Maar om te kijken wat wel goed werkt bij evenementen, en wat niet. Om ze zo op een hoger niveau te tillen. (Helaas zal je daarbij altijd wel wat geklaag hebben, kunnen we toch wel tegen..)

Ik vond het dus ook behoorlijk @!#$ dat De Wilde eruit lag. Juist omdat ik De Wilde graag in de finale (of gewoon op het podium) had zien staan! Dat zuigt dus. Dus staat het in m'n sucked rijtje.. Ik wil hem dus niet aanvallen, maar juist laten merken dat ik baal. Voor hem alleen maar hartverwarmend als je het zo bekijkt toch?

En ik ben het met Paul eens dat je als organisator wat kan leren van dingen die mensen niet chill vonden aan een evenement. Dus van mij mogen er in de toekomst wel meer rocked/sucked lijstjes komen..

Voel je niet meteen aangevallen als je er instaat. Maar kijk of je wat kan leren van de meningen van mede-bmx'ers

• little devil

Hahaha

te grappig dat pim hier ook reageert. en zonto je moet ook

fouten kunnen toegeven of …. kan je dat niet? ;)