Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zelfs Willem vind BMX prachtig

• Scramble

Nou dames en heren fietscross vrienden

Allemaal NOS overzicht gezien met Prins Willem Alexander.

Ook hij vind BMX prachtig en dat het op de spelen thuis hoort.

Ik denk dat hij het nog niet in het echt gezien heeft dus wordt het tijd die man eens een keer uit te nodigen.

Hij klonk zeer positief over onze sport.

En ook in het overzicht van het flits Journaal was iedereen lovend(zullen ook wel bmxers zijn die gevraagd zijn) op de vraag of BMX olympisch moet zijn.

Ik denk dat er door diverse mails richting Hilversum ook wel wat oren open gegaan zijn. Ook nu weer een prachtig stukje BMX promotie.

Ik denk dat we als BMXers het nu af moeten maken en de koers door moeten zetten en de KNWU volle bak moeten gaan om sponsoren en geld binnen te halen om de top van BMX hun spectaculaire wedstrijden te kunne gaan rijden.

En dat is niet alleen een vette prijzen pot maar ook het hele circus eromheen

Ik heb 2 dagen genoten van mijn sport die ik nu 27 jaar beoefen en eindelijk de aandacht krijgt die het moet hebben.

Succes iedereen met het voorzetten van het project

Hans met al zijn “alliassen”

• maarten

Leuk om te horen dat Onze Kroonprins dit een prachtige sport vind

en mischien ook een idd goed idee om hem eens uit te nodigen voor een bmx evenement

en Mischien heeft hij ook wel de neiging om even op zo'n fiets te stappen

maar goed in iedergeval TOP dat er nu LOVENT over de bmx fietscross wordt gepraat.

grt.M

• Mariella

Hallo

Willem zat op de tribune hoor, samen met Erica Terpstra

Mariella

• drpaul

Zo, heeft de regie dat helaas gemist. We weten nog van de EK DOetinchem dat Erica Terpstra heel enthousiast was over de sport (maar nu is zij dat over alle sporten, zelfs blaasvoetbal).

Prachtig, dat de kroonprins (laat hem maar snel koning worden, zo sportminded als hij is) naar de grote vrouwen en mannen op de kleine fietsen komt kijken.

Groeten, Paul.

• Jake

Mw. Terpstra was er ook in 2004 bij in Vwaard met het W.K. en was toen al enthousiast.

Is er niet een club die ergens een mini BMX over heeft die prinses waardig is. ff af laten leveren bij Huize Oranje nu Willem warm is gemaakt ;)

• Rene

Hey Jake,

Dat is een plan!!!

FF de RVD bellen en dan kun je zo op hun paleis terecht met een GT'tje mini (Amalia wordt dit jaar nog 5….)

Kan ze Assen, Dedemsvaart en Zoetermeer nog meedoen…

Lijkt me wel gaaf om ff een fiets daarheen te brengen….

• Scramble

Nou lijkt me geen goed idee mannen,

Dit is de concurentie binnen halen voor Eefje en Pien, en dat kunnen we niet gebruiken.

Of zou dit gezonde concurentie zijn!!

• maarten

Mischien een cruiser?? dan kan Alex ook mee rijden.

grt.m

• Jake

Nou cruiseren weet ik niet, maar je vind hem ongetwijfeld terug in de kantine :)