Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NKC FOTO'S

• EIGHTBALL

Goeiedag allemaal.

Waar blijf al die foto's van NKC?Ik heb veel Paparazzi gezien langs de baan.

Zeg ik heb wat foto's van mijn zelf nodig.Wie kan mij helpen?!

Alvast bedankt

Gr,

W 8 BALL

• Ralph Lugten

Hey Eightball,

Kheb ze ook nog niet gespot…

Die van jou??? Wellicht was iedereen overdonderd dat je voor Indo Vakkers reed en hebben ze geen deftige digitale Kodakjes getrokken.

L8ER,

R11

• EIGHTBALL

Hey Ralph Lugten,

Hahaha dit was niet de eerste keer hoor .2007 TC Luykgestel,EK Romans 1/2..maar niet afgemaakt!!Dit keer ging het ook bijna miss door die harde wind.

Wij zijn verder gewoon vrienden met elkaar..Ik race graag tegen hem..en de rest van 30-39. Hij is 2x Dutch Champ…when u are champ anyone wanna beat u !!

Ik wacht op een paar mooie actie foto's…MCS heef wat foto's nodige.

W 8 BALL

• Rene

TC Luyksgestel 2007…..was echt zonde Junny…Toen was je echt bere….

EK Romans had Vakkers de finale moeten winnen, what a gate…

C U in Assen man.

Greetz.

• EIGHTBALL

Ik ben helemaal mee eens Rene ik had moeten winnen!! Dat was mijn visite kaartje!! In Romans had ik de keuze of de franceman laten gaan of Jill{SPEEDY}..ik zeg 1000x SPEEDY natuurlijk..ik had zelf in die finale moeten staan maar ja.SPEEDY had gewoon naar binnen moeten gaan de deur klem dicht doen.laat ze maar remmen daar achter lekker belangrijk.

Tot assen..Ik ga eerst naar Denmark en zweden racen.

PEACE AND GOD BLESS

W 8 BALL