Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NKC Tegelen: rocked & sucked

• drpaul

Rocked:

- Het weer, maw: de regen die nauwelijks viel.

- Het snelle wedstrijdverloop.

- De vlaaien.

- De finale boys 14, spannend met een sterke Donny van Osch die vanuit 3e positie Thorsten Lentink en Rowdy van Harsel klopte.

- De afdelingsrijder Van de Elzen uit Veghel die de sportklasse won (volgend jaar nationaal??).

- Wycross door hun titel.

Sucked:

- De opkomst bij de Elite Men en Women (slechts 5 per klasse…..).

- De val van Mike Pieterse (sterkte!).

- De harde wind.

Next?

• Rene

Het was Randy van Os….

Donny was 4e.

• drpaul

OK, was in ieder geval wel een mooie finale-rit…

• Arjan Grooters

Rocked:

- de vlaai

- de goedkope camping-mogelijkheid

- de sfeer

- de baan

Sucked:

- het starthek (de piepjes en lichtsignalen waren soms ineens fucked, te laat vooral)

- de wind

- het was echt ver rijden

• drpaul

hey Arjan,

Het valt me op dat er meer clubs zijn met het piepjes-probleem. Ik heb het zelf niet gemrkt 's zaterdags in Tegelen (ok, startte ook maar een keer of 6), maar in Apeldoorn hadden ze hetzelfde.

Het probleem lijkt hem in de software te zitten. En dat is vervelend voor de clubs, die kunnen er niks (niet veel?) aan doen.

Wellicht dat er door de leverancier/producent eens kritisch naar gekeken kan worden, voor zover ze dat al niet doen… Er is namelijks niets (ok, niet veel) zo irritant als een variabel hek.

Groeten, Paul.

• jasper verkuijl

het hek was echt k*t… random gate?

inderdaad! alles was random, piepjes wel of niet, lichten, valsnelheid enzz…

zou niet moeten kunnen…

peace

• drpaul

Hey Jasper,

Tja, dit lijkt me een groter probleem te zijn dan alleen bij het NKC. Ligt het aan de software, aan de hardware of de combinatie? Ik kan me voorstellen dat een club dit zelf niet op kan lossen (enige technische kennis is een vereiste), en dat de/hun leverancier er dus naar moet kijken.

Ikzelf heb er geen verstand van, kan alleen maar dingen signaleren :) dus ik hoop dat de clubs met een probleem in hun start-systeem, dit bij de juiste personen aankaarten. En het erop zetten van nieuwe software is helaas niet de goede oplossing, in bijv. Apeldoorn (sorry, maar ook al train ik er, ik wet dus echt niet hoe ze het wel opgelost hebben, nu valt het hek nl goed) zijn ze weken ermee bezig geweest, inclusief resetten, nieuwe software etc.

Niets zo irritant in de bmx als een onbetrouwbaar hek (magneten waren in ieder geval wel een stuk makkelijker).

paul.