Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SX Salt lake op TV/internet??

• drpaul

Weet iemand of de SX in Salt Lake van komende zaterdag ergens te zien is. Ik heb namelijk op Freecaster.tv niks gelezen erover.

Iemand?

Paul.

• bmxracer99

Volgens de UCI site moet het live op freecaster komen

• BigBen

The Orange Crush heeft een nieuwe tactiek om veel punten te halen: als je in Madrid in de finale stond (Arno Kanis) mag je in Salt Lake niet meedoen ;) Toch wens ik de anderen veel succes!! Dan maar niet mee mogen doen de volgende keer, maar haal er in ieder geval uit wat er in zit!

• drpaul

Op de site van de uci staat idd dat de wedstrijd uitgezonden wordt op Freecaster. Maar op Freecaster.tv staat er niks over.

Ach, we zullen zaterdag wel zien……

• drpaul

Op de site van de uci staat idd dat de wedstrijd uitgezonden wordt op Freecaster. Maar op Freecaster.tv staat er niks over.

Ach, we zullen zaterdag wel zien……

• jan schippers

Deze wedstrijd maakt deel uit de DEW tour en die zijn (volgens ingewijden) niet gebonden aan de UCI/Freecaster wat betreft uitzendrechten. Er zou wel een Amerikaanse zender zijn die de uitzendrechten al jaren heeft. deze zendernaam ben ik even vergeten maar probeer deze vandaag wel even te publiceren

Jan

• Jake

Heb nog niet gevonden dat het online wordt uitgezonden, maar zoek ff mee…..

http://www.ast.com/modules.php?name=Articles&mv=ShowArticle&ArticleID=752

• martijn scherpen

NBC???

ik zal hier wel ff kijken als het op freecaster of iets komt!!

• de kleine man

Dat heeft dus een hele andere reden BigBen.

• martijn scherpen

het word hier in Amerika zondag op NBC uitgezonden en Johan was nog bezig met freecaster maar dat hoorde hij morgen vroeg.