Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zuid-Limburg

• sjeufke

Hoi,

Ik ben op zoek naar mensen die BMX een warm hart toedragen. Nu zijn jullie dat allemaal. Maar ik ben speciaal op zoek naar mensen in de regio Sittard-Geleen.

Ik wil eens weten hoe de sport in deze regio leeft en of er draagkracht is voor een eventuele baan te maken. dus laat iets van je horen en wie weet.

groet,

Jeffrey

• roger

Hoi Jeffrey,

woon zelf in Sittard, ben lid in Tegelen samen met mijn dochtertje. Een baan in de buurt is natuurlijk super. Ben zelf in de jaren 80 ook lid geweest bij De Ster in Geleen. Heb jezelf ook een Bmx achtergrond. Ik neem aan dat je ook nog contact hebt gehad met Paul Driessen.

Zal wel moeilijk worden om zoiets van de grond af te krijgen. Draagkracht zal er wel zijn vooral na de afgelopen olympische spelen..

Gr Roger

>

>

• Marc Dirkx

Ik woon niet in Limburg, maar vind het een goed initiatief. Misschien kunnen de volgende cijfers jullie over de brug helpen. In Nijkerk hebben zich sinds de Olympische Spelen 12 (twaalf) nieuwe leden aangemeld. BMX is booming!!!

Succes!

• sjeufke

Dank je voor je reactie we zullen er werk van maken

Jeffrey