Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dedemsvaart: rocked en sucked

• drpaul

Laten we eens met een sucked beginnen:

- Het weer

- De lage opkomst (zie: het weer???)

- De val van Niels Tepper in de halve (voorwiel kwam op de rand vd baan in losse plek, hij ging voor over en de fiets landde na een paar salto's een paar meter verder), gelukkig zonder blessure.

Rocked:

- De organisatie: 1e keer een TC, onervaren vereniging, en het zag er gewoon goed uit qua voorbereiding en wedstrijdverloop. Al helemaal gezien de weersomstandigheden. Klasse!!

- De beslissing om in blok 2 maar 1 manche te verrijden.

- De eindsprint van Robin vd Kolk.

- Roy vd Berg.

- Terugkeer van Willy Kanis, en hoe!

- De eindsprint van Geoffrey Tessemaker (had je weer veel gezopen 's zaterdags dat dat zo lukte??) en het hele fietsen van lars Bontjer bij de sportklasse.

- De baan: nog een paar bulten (en bochtjes?) shapen en het is een topbaan (althans voor de junior en elite, voor mij als sportklasse-rijder is het te moeilijk).

- De DVD, vooral het deel met Schepen en Heijne hun auto's, lachen!

- Het computersysteem van de jury, wat eindelijk eens zonder fouten leek te draaien.

Tot in Zoetermeer, Paul.

• lars volkers

rocked

- het starthek+heuvel

- laatste 2 stukken

- de organisatie

sucked

- het weer

- 1ste en 3e stuk

- 1 manche in plaats van 3

• drpaul

Hey Lars,

Jij lag er toch na 1 manche uit?? Anders had het bij rocked gestaan :)

• Remon Brink

Mag ik ook meedoen?? Ik ben niet onpartijdig he

Rocked:

- 109 vrijwilligers die geholpen hebben.

- Alle mensen dit tot het einde bleven zitten

- Gerben Baas (hiep hiep Hoeraaaa'

- Willy Kanis en Noud Verstegen terug op de BMX

- Reacties over onze organisatie

- De hardheid van de baan ondanks inmiddels ruim 50 mm regen in 5 dagen

- Alle toprijders die vrijwillig mee wilden helpen in de voorbereiding

- Uitslagen van FCC de Vaart

Sucked:

- Het Weer

- Afloop derde bult

- Alle mensen die al 2 wedstrijden thuis blijven omdat het toch “nergens”meer om gaat. Echte spotrmannen en liefhebbers.

- Dat je achternaam met Van …. moet beginnen als je eerste 5 wilt rijden in de junior men

- De begrijpelijke kleine camping die nodig was

- Hoeveelheid medewerkers die gevraagd wordt voor deze wedstrijd

Remon

Ps. We hebben van veel mensen positieve credits gekregen aan het einde van de dag. Bedankt dat jullie er waren, en nauwlijks gemopperd hebben over het weer etc. Organiseren was voor ons erg leuk, hopelijk was ook de wedstrijd voor jullie nog enigzins leuk!.

• Rene

Remon en andere FCC De Vaart (bestuurs) leden en aanhangers…..

Aan niets was te merken dat dit jullie eerste TC was, het liep qua organisatie allemaal goed, was strak geregeld v.w.b parkeren enz.

En het weer, tsja…Oerhollands…en ook dat moest een keer want we hadden al 4 TC's zonder regen gehad.

Kortom, Chapeau!

Carolientje, nogmaals bedankt ….

Greetz, RW.

• lars volkers

nee hor paul,

Als ik wel door ging wasik hier nog geen voorstander van. Ik vind dat het eerlijker is om 3 manches te rijden. Wanneer je valt of doorslipt op het hek enz… , is het over. Deze slechte klassering kan je normaal goed maken wanneer er drie manches zijn.

lars