Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

testen provinciaal

• Remon Brink

even voortbordurend op vorige item over NFF kampioenschappen

Is het niet eens goed proef te draaien een kampioenschap met:

- Blok trianing. en eventueel blokwedstrijd?

- Gebruik maken van de Random Gate?

- Heffen van 2 euro entree zodat er financieel ruimte is voor : Tribune, goed geluid, muziekplan etc

- In plaats van bekers en truien vanaf 12 jaar geldprijzen

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden laat maar horen. Misschien kunnen we van sommige dingen een plan maken voor de vergadering in november of februari. November is het al bijna.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. wees eerlijk en onderbouw het

Remon

• bmx_grover

8 startplekken…. in elk geval waar het kan, want er zijn banen zat waar het wel kan, ook bij de NFF. Voordeel: Snellere wedstrijd, minder manches, eerder afgelopen, meer spectakel. Nadeel: Meer bekers nodig, maar omdat er toch steeds meer deelnemers zijn valt dat nadeel zo goed als weg, want er komt ook veel meer inschrijf geld binnen.

Geen entree: Dan zou ik liever hebben dat het inschrijf geld wat omhoog gaat. Als dat met 1 euro omhoog zou gaan dan zou een club al meer dan 400 euro meer te besteden hebben. Entree is toch vaak een drempel voor publiek, en dat zou zonde zijn.

• diKanio

Volgens mij is de algemene opinie over blok training wel duidelijk in de andere post. Ik ben iig voor, scheelt een hoop verveling en een betere voorbereiding voor de wedstrijd.

Over Random Gate; nog lang niet alle banen beschikken over een random gate, persoonlijk zou ik het niet erg vinden dat wanneer een baan er wel een heeft om die te gebruiken. Maar ik denk niet dat je verenigingen zomaar kan verplichten om een gate aanteschaffen want dan gaat de gedachten achter de nff-kampioenschap niet meer op.

Geldprijzen; op zich ben ik daar voor. Zal wel de leeftijdsgrens een paar jaar hoger doen. Maar dan zal automatisch het entree-geld en inschrijf geld om hoog moeten want om nou €2,- te ontvangen wanneer je 5e oid wordt in een finale….dan maar liever een beker. Wat mij betreft mogen die ozo geweldig herrineringen wel weg blijven. En ik weet niet of een flinke verhoging van entree en inschrijf geld veel steun zal krijgen.

Greetz Marcel

• Marc Dirkx

Bloktraining en eventueel blokwedstrijd OK. Ander punt vind ik de prijsuitrijking die bijna een uur duurt. Ik woon heel erg centraal in het land, maar het lukt nooit om op een beetje normale tijd thuis te zijn. Laat al die truien en bloemen achterwege of doe dat een keer per jaar door de van provinciale wedstrijden ook een klassement te maken.

• libamajo

- Random gate daar waar mogelijk. hoeft men niet apart aan te schaffen.

- 8 Startplekken, dat zal voor de NFF computer wel lastig worden. Zal de software dus aangepast moeten worden.

- Entree gelden, zou dan alleen gelden voor de niet rijders neem ik aan. Zo ja dan accoord. Een ander publiek dan de fiestcrossers met de meegekomen mensen is er vaak niet dus geen bedreiging voor mensen die toevallig langskomen. Dit is vaak maar een handje vol.

- Verhoging inschrijgelden, niet zo voor, wij rijden nu al met 3 personen en dat wordt volgend jaar 4.

- Geluid, alle verenigingen hebben toch een installatie of hebben daar iets voor geregeld.

- Tribune, hoeft voor mij persoonlijk niet maar ziet er wel altijd verzorgd uit als hij er wel is.

- prijzengeld VET COOL, maar moet wel in verhouding zijn met het winnen van een beker.

- Truien, absoluut een must, daar doen ze het ten slotte voor.

- Herinnering, niet nodig. Zegt mij niets vaak nutteloos. Alleen een bidon is vaak wel handig.

- Bloktraining: zie andere item. ALTIJD GOED, beter dan het huidige systeem.

- Volgorde Bekeruitreiking, van jong naar oud. Daarbij meisjes en jongens doorelkaar van de leeftijdsklassen.

- Een protocol opstellen voor het het uitreiken van de bekers. Duidelijke looppaden voor diegene die de beker in ontvangst moeten nemen, plaats voor fotograven, plaats voor toeschouwers.

• Michel

Nee ik vind niet dat je de ,truien en de bekers weg moet laten, de meeste kinderen doen het daarvoor.

Het heeft ook wel iets dat je kampioen word van een provincie.

grt Michel

• DannyD

juist de kids doen het voor de prijzen

vroeger was je drive om bekers te winnen elke wedstrijd

om 1 of andere reden is het nu zo bij de meeste competities ,dat je eerst een tig wedstrijden moet fietsen om eventueel een beker te kunnen bemachtigen

wat dat betreft is de nff weer aantrekkelijker voor de kids

helaas is er bij ons geen nff vereninging in de buurt

• Iwan Brink

4 t/ 8 (als er met 8 gefietst wordt) gelijk een beker in de handen drukken aan de finish. Top 3 op het podium!!!!!!

Random als je het hebt. Maar niet verplichten, maar dus ook niet verbieden, zoals nu.

Geen entree gelden maar het inschrijfgeld omhoog. Dit is bij de NFF toch echt heel laag moet ik zeggen.

Zeker in blokken trainen, proberen zou ik zeggen.

Altijd een draadloze microfoon voor de omroepers. Met goede muziek en GOEDE BOXEN. Niet van die schelle toetes, wordt iedereen doof van. En je moet muziek onder het speakeren kunnen horen.

Geldprijzen lijkt mij moeilijk. Want dan wordt het al gauw een paar euro bij positie 6 en daar doen ze het ook niet voor denk ik.

Als het kan met 8 starten. (Hierbij een ander onderwerp een beetje opgooien, er zijn tegenwoordig toch nog steeds veel banen waar we een PK rijden die eigenlijk niet kampioenschap waardig zijn. Krik die baankeurig eens op is mijn mening. Heel voorzichtig kijk ik daarbij naar het NK voor aankomend jaar. Sorry dat ik het zeg.)