- Random gate daar waar mogelijk. hoeft men niet apart aan te schaffen.
- 8 Startplekken, dat zal voor de NFF computer wel lastig worden. Zal de software dus aangepast moeten worden.
- Entree gelden, zou dan alleen gelden voor de niet rijders neem ik aan. Zo ja dan accoord. Een ander publiek dan de fiestcrossers met de meegekomen mensen is er vaak niet dus geen bedreiging voor mensen die toevallig langskomen. Dit is vaak maar een handje vol.
- Verhoging inschrijgelden, niet zo voor, wij rijden nu al met 3 personen en dat wordt volgend jaar 4.
- Geluid, alle verenigingen hebben toch een installatie of hebben daar iets voor geregeld.
- Tribune, hoeft voor mij persoonlijk niet maar ziet er wel altijd verzorgd uit als hij er wel is.
- prijzengeld VET COOL, maar moet wel in verhouding zijn met het winnen van een beker.
- Truien, absoluut een must, daar doen ze het ten slotte voor.
- Herinnering, niet nodig. Zegt mij niets vaak nutteloos. Alleen een bidon is vaak wel handig.
- Bloktraining: zie andere item. ALTIJD GOED, beter dan het huidige systeem.
- Volgorde Bekeruitreiking, van jong naar oud. Daarbij meisjes en jongens doorelkaar van de leeftijdsklassen.
- Een protocol opstellen voor het het uitreiken van de bekers. Duidelijke looppaden voor diegene die de beker in ontvangst moeten nemen, plaats voor fotograven, plaats voor toeschouwers.