Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weersvoorspelling Zoetermeer: déja-vu

• drpaul

Tja, het lijkt de nieuwe organisatoren niet mee te ziiten. De weersvoorspelling voor komende zondag is net zo prut als met de TC in Dedemsvaart:

Veel regen, harde wind (tot windkracht 5 met windstoten) en een graad of 15. Volgens mij dezelfde voorspelling als in D'vaart…

Dat wordt dus weer het regenpak meenemen… En wiens hogedrukspuit mag ik lenen na de wedstrijd om mn fiets schoon te spuiten? Wat is eigenlijk de toplaag in Zoetermeer?

Ook de kalender voor 2009 gezien: TC's in Luijksgestel, Heiloo, Baarn, Haaksbergen, Schijndel en Kampen (wel mooi verdeeld over de afdelingen). NKC in Assen, NK in Valkenswaard en EK-ronde in Zwolle.

Groeten, Paul.

• bmx_grover

De waarschijnlijke datums zijn te vinden op www.bmxandmore.com alles onder voorbehoud natuurlijk

• Ralph Lugten

Of op.: http://www.fietscrosscluboss.nl/Wedstrijden.htm

Enne het weer?

Alle banen overkappen dan maar zodat we 24-7 kunnen rijden?

• Fam. van Groningen

drpaul: “Wat is eigenlijk de toplaag in Zoetermeer?”

Toplaag is granelux of granilux Paul net als in Dedemsvaart, aan het eind van de dag ben je helemaal geel en zit het leen inderdaad overal in en tussen.

En met een hogespuit spuit je het vuil alleen maar verder je lagers in niet echt fijn,

gewoon afspuiten met water en misschien autoshampoo werkt het best.

Groet Hugo.

• #92 Martijn

Is weer eens wat anders, vanaf komend weekend ongeveer 25 weken geen wedstrijd en dus volop trainen. Dan vanaf de EK in Zwolle begin april 15!!!!!! weken achter elkaar wedstrijden, als je alles doet, TC,NK,EK en world cup, dan 1 weekend niets en dan de WK. Lekker hoor!

• bmx_grover

Volgens mij wordt er dan nog een wedstrijdje vergeten….

13 -14 dec BMX indoor race st etienne 2008

• #92 Martijn

Dat zijn geen officiele wedstrijden, Douai is er ook volgens mij ergens in februari 31 januari en 1 februari als ik het goed heb. of 28 februari en 1 maart

• Brigitte Verkuijl

Ik heb gelezen dat Douai vanwege te hoge kosten niet door gaat.

• Brigitte Verkuijl

Zie dit bericht:

quote:

So wie es ausschaut steht das Race in Douai auf der Kippe. Bislang gab es noch keine offizielle Meldung. Aber in einem Forum war folgendes zu lesen:

I emailed the guys who organised this years even and they said there are no plans for a meeting in 09….

to quote the email..

Hi,

unfortunately not there will be no second edition of the BMX indoor de Douai.

It is really too difficult to meet the budget request that such an organization, room and fees and UEC, FFC.

Regards,

Cyrille

unquote.