Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

leuk of niet ?

• ivo vd putten

Ik wil graag even aan jullie vertellen met wat voor gevoel ik naar huis ben gegaan.

De mensen van de Jury vonden mij zij nummerbordje niet goed leesbaar op de foto finish

Dus ik heb zonder enige waarschuwing 3 X Dnf aan mn broek gekregen

vervolgens ga ik verhaal halen bij de Jury die mij doorstuurd naar Bram de Jager die mij vervolgens weer terug stuurd naar de Jury.

van het kastje naar de muur. ik ben geen gek

Respect voor jullie werk hoor (bram en Jury)

MAAR deze wedstrijd serie heeft voor ons vrij weinig te betekenen

en de rede dat wij er zijn is voor ons fijne sponsors,

en voor de kleine KINDER Fans wat ik helemaal super vindt.

dit is voor ons en iedere plezier, dat zo snel minder wordt

iig dit is mijn mening

M.v.g Ivo van der Putten # 666

• maarten

Beetje raar allemaal wat er zich heeft afgespeeld

de Jury had gewoon na 1e manch met het verhaal moeten komen.

Maarja duss mijn mening is denk ik TOCH

meteen DFN wel erg hard. Ik zelf ben er niet mee eens. (is mijn mening)

grt.Maarten

• drpaul

Ivo,

Ik was ten tijde van jullie wedstrijd reeds naar huis, maar wat ik wel weet is het volgende:

In Dedemsvaart hebben meerdere rijders van blok 2 (wie weet ik niet) een waarschuwing gekregen dat hun zijnummer niet goed leesbaar was voor de finishvideo. Dit omdat zowel het “oude” (careernumber) als het “nieuwe” nummer (adhv uitslag time trial) zichtbaar waren, zodat het voor de mensen achter de computer moeilijk te zien was wat het goede nummer was.

Er is toen gezegd geworden (OTFX/TM/CFX??) dat bij de volgende wedstrijd een DNF zou volgen.

Persoonlijk vind ik het terecht dat er iets van gezegd word, regels zijn regels. Maar het vervelende is dat er aan de betreffende rijder, jij in dit geval, geen waarschuwing is gegeven ("volgende rit duidelijk, anders volgt DNF). En het was al helemaal de taak van de TM om dit aan jou mede te delen (of om dit door iemand te laten doen). Daar heb je absoluut gelijk in, in plaats van van het kastje naar de muur gestuurd te worden, had hij gewoon moeten aangeven wat de reden was.

Het is bijzonder lullig voor jou, maar wel een duidelijk teken voor alle rijders dat de nummers goed zichtbaar moeten zijn, en geen twee verschillende nummers naast elkaar. Zodat dit in de toekomst niet nogmaals gebeurt (wat overigens ook geldt voor onduidelijk nummerborden).

Groeten, Paul.

• Geoffrey

paul waar blijft de rocked en sucked van seizoen 2008?

• Jake

ik vind het echt allemaal klets en mierenn#*&%$#*.

Iedereen heeft een eigen (licentie)nummer. En dat geswitch elke wedstrijd van nummerbord slaat echt de plank mis.

Waarom hebben die mannen dan een career number. Dat moet hun trademark zijn. OOK in Nederland. En naar mijn weten dient er nog steeds een lijn juri te zitten die de stuurplaten moet noteren en moet vergelijken met de videobeelden. (TC regelement)

Bovendien zou DNF niet opgaan!

Het zou DNS of 8-8-8 moeten zijn. Toch? (niet dat dat wat helpt).

Ivo in dit geval, mocht starten en is ook gefinished! Onterecht om iemand niet te kwalificeren zonder hem op dat moment te confronteren met een officiele waarschuwing, zodat hij het voor manch 2 in orde kon maken!

Lijkt mij wel zo fair.

gr.

jake

• jan schippers

Juist !

Waarom rijden wij in Nederland (net als in onze omringende landen) niet gewoon met het Internationale (career) nummer. Ik heb dit al een paar keer via de voorgeschreven weg aangekaart maar krijg geen gehoor bij de betreffende instanties die ik niet persoonlijk en rechtstreeks mag benaderen.

Gedurende het seizoen wordt je s c h i j t ziek van het verwisselen van de front- en zijplaten, die je dan ook nog eens een keer thuis hebt laten liggen en opnieuw aan mag schaffen

groeten

Jan Schippers

• Angelique

Hi,

Ik snap best dat dit ontzettend k.. voor je was, maar laten wel eerlijk wezen; We weten al 5 TC's dat er een duidelijk nummer moet staan op dat zijnummerbordje. Ik heb steeds meer rijders zien experimenteren met dat nummer. Tevens is er in Dedemsvaart al wel voor gewaarschuwd als ik het goed begrijp uit eerdere berichtjes. Ik snap dan niet waarom het zo moeilijk is om het tijdrit nummer over het bestaande bordje heen te plakken??

Het is wel vreemd dat ze geen waarschuwing gegeven hebben en dat je gelijk 3x een DNF hebt gekregen.

Wat mij gebeurde in Zoetermeer was dat ik,door miscommunicatie, niet ingeschreven stond, Is mijn eigen domme fout. Ik kon ook absoluut niet bijgeschreven worden, wat ik niet helemaal snap. Zo moeilijk lijkt het me niet om iemand aan de lijst toe te voegen. Maar goed zoals ik al zei, mijn eigen fout.

MAAR dan de volgende ochtend hoor ik dat er na de sluiting van de inschrijving wel degelijk rijders zijn toegevoegd????

Maar goed ik ga hier in ieder geval geen last meer van hebben.

Groeten

Angelique