Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BMX Circuit in Oosterhout (Gld.)

• Rene

Hallo bmx-fans,

De volgende baan staat op de rol:

In Oosterhout bij Elst…..

Ben in Januari al begonnen met “zeuren” bij de gemeente Nijmegen en nu heb ik dan eindelijk groen licht gekregen.

Op het nieuw aan te leggen sportpark komt een fietscrossbaan…

Het stond zelfs in de regionale krant

Ik moet nog in bespreking met degene die het hele project leidt.

Ik houdt jullie op de hoogte.

Rene.

• Rene

Kreeg al meteen een leuke email….zie hier….

Hallo Rene Wigman,

Gefeliciteerd!!!

In een klein berichtje op de Nijmegen-pagina van de Gelderlander zag ik de aankondiging van een fietscrossbaan in Oosterhout staan. Omdat ik zelf nauw betrokken ben bij fietscross, via mijn zoon, was mijn aandacht getrokken. Na een telefoontje met de Gemeente Nijmegen in de persoon van John van Boxtel, hoorde ik een enthousiast verhaal van een gemeenteman die eigenlijk niet precies weet wat hij kan verwachten, maar toch met een goed gevoel zijn verhaal over die BMX-baan houdt.

Jouw verhaal met jouw verzoek is blijkbaar zo overtuigend geweest dat de gemeente er niet omheen kon. Echt geweldig dat je dit voor elkaar hebt gekregen.

Als je nieuws hebt over je plannen, voortgang van de besprekingen of ideeën over de baan kunt laten zien, zou ik hier erg in geïnteresseerd zijn, als je daar tenminste over mag, kunt of wilt praten.

Nogmaals gefeliciteerd, ik denk dat je van een prachtig succes mag praten.

Groeten,

Gus Thelissen