Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Saint Etienne...

• Rene

Mededeling!!!!!

Dit jaar is er tijdens de indoor in Saint Etienne voor de 20 inch klasse wederom maar één wedstrijd.

De manches op zaterdag en de finales op zondag…

Wél kun je als je 13 jaar of ouder bent met een soort `open race` meedoen.

Feit is dat de mensen die kinderen hebben die jonger dan 13 zijn, de reis aanvaarden en hebben ingeschreven voor 2 dagen………

……………………..wederom van een koude kermis thuiskomen!!!

Jammer voor zowel rijders, ouders en KNWU die weer extra werk hebben ivm administratie, geld restitueren en in enkele gevallen de reis annuleren en de kinderen teleurstellen.

Na vorig jaar nog niets geleerd…

Wie de schoen past…zet hem voor de Sint….

N.B: Mocht u denken…ik ga (ook) naar Caen, de Europese indoor in Frankrijk aan het eind van Januari 2009….Houdt er rekening mee dat deze samenvalt met de NK indoor van de NFF.

Voor alle Europese wedstrijden dient u overigens toestemming te vragen via uw afdelingssecretariaat.

Groeten,

Rijdersvertegenwoordiging BMX Afdeling Zuid namens deze,

René.

• de kleine man

Feit is dat de mensen die kinderen hebben die jonger dan 13 zijn, de reis aanvaarden en hebben ingeschreven voor 2 dagen………

……………………..wederom van een koude kermis thuiskomen!!!

Probeer jij maar eens op zaterdag en zondag een wedstrijd te draaien met 1800 deelnemers René.

Dat is dus 225 manches als er überhaupt altijd 8 per rit zijn. Ga dus maar op zijn minst 300 manches uit.

Daarbij komt nog dat het een franse nationale wedstrijd is en geen europese wedstrijd.

• Michel

Helaas zal ik dan alles cancellen en niet gaan

grt Michel

• Rene

Bo´tje,

Deze wedstrijd is iets anders dan vorig jaar en vandaar dat mensen er vanuit gingen dat ze nu wel 2 wedstrijddagen zouden draaien.

De organisatie verwacht 1000 man.

En voor mij is het een internationale wedstrijd.

Rene.