Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stephen Murray...

• Rene

Ik wil even uw aandacht (ook al heb ik vaak niets te melden)…

Hallo, ik ben Caroline Tensen…oh nee Rene Wigman…

En ik ga wederom eens kijken of er nog mensen zijn die willen doneren voor het goede doel.

Was ik een half jaar geleden tijdelijk miljonair nadat ik had geopperd dat Hans Seesing voor al zijn videowerk wat steun kon gebruiken…

Nu ga ik de grens over…

Stephen Murray, ex-fietscrosser, ex-freestyler maar helaas vooral ex-onafhankelijke…

Bij een demonstratie in 2007 is hij ten val gekomen en gaven artsen geen cent meer voor hem…

Maar hij beet zich vast en hersteld…maar ook pitbulls kunnen niet meer lopen wanneer ze een dwarsleasie hebben opgelopen..

En dus heeft Stephen heel veel zorg, hulp en aangepast materiaal nodig…

Hij was getrouwd en heeft 2 kids, vrouwlief kon het niet meer aan en koos voor zichzelf…dus nu ligt de helft van de tijd de zorg voor 2 boys van 3 en 6 in zijn handen…maar die kan hij niet meer bewegen..

Een team van echte vrienden heeft collectief hun baan opgezegd om hem te ondersteunen, anderen reizen alle Big-events af om t-shirts, video´s en caps te verkopen waarna ze de inkomsten aanwenden voor bijv. een rosltoel, een bed, thuiszorg en alle andere zaken waarmee vantevoren geen rekening werd gehouden.

Misschien ben ik wel een beetje beinvloed en bevooroordeeld, ik heb in 2006 een ongeluk in Veghel gehad waarbij ik ook op een haar na een dwarsleasie opliep…voor mij bleef het bij een gekneusde ruggenmerg en ruggengraat..

Maar Stephen had minder geluk…

Dale Holmes is Dé ambassadeur van Stephen Murray, wat deze man allemaal op touw zet om geld binnen te slepen…met zijn companen kom je hem tegen op alle internationale evenementen om wereldtitels weg te kapen…maar bovenal om spullen aan de man te brengen waarvan de opbrengst naar Stephen gaat.

Doet u mee?…annuleer dan Adelaide en schenk het geld aan Stephen…

(Grapje).

Zó genoeg gebedeld….

Rene Wigman

ING: 65.32.49.764

P.S : Pieter, onder de 10 cent komen er 100 euro administratiekosten bij.

• Rene

Kijk voor een idee even op ±

http://www.daleholmes.com/news.php

Scroll naar beneden en bekijk de twee YouTube movies.

:

• Brigitte Verkuijl

Echt even doen!